וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור הולך, ואבידור בא

6.10.2007 / 17:00

מכבי תל אביב שוב נראתה כמו הצל של עצמה, קרית שמונה ניצלה זאת לניצחון 0:1 משער של המחליף יובל אבידור. נמני ושבחון הורחקו

אם מישהו במכבי תל אביב חשב שיותר גרוע לא יכול להיות, הוכיחו היום הצהובים שיש להם עוד תהומות חדשים לצלול אליהם. הקבוצה של ניר לוין שוב נראתה היום (שבת) כמו הצל של עצמה, הפסידה 1:0 לעירוני קרית שמונה, ונשארה ללא ניצחון גם אחרי חמישה מחזורים, כשהיא שקועה מתחת לקו האדום. אם לפני המשחק עוד היו שחקנים בקבוצה שדיברו על אפשרות להתאושש בזמן ולתפוס את קבוצות הצמרת, עכשיו יש לקוות שגם אחרוני האופטימיסטים בצהוב יקבלו את העובדה שהעונה מכבי תל אביב היא קבוצת תחתית לכל דבר, שתיאלץ להזיע הרבה על מנת לשרוד בליגה.

מכבי תל אביב פתחה ללא אבי נמני הפצוע, ונראתה כצפוי כעדר ללא רועה. גם הרחקתו של ירו בלו מקרית שמונה בדקה ה-35 אחרי ששלח מרפק ללא כדור לעבר שחקן אורח לא עזר לצהובים. נמני קם מהספסל בדקה ה-59, לשמחתם של האוהדים שעשו את כל הדרך לצפון, אבל דקה לאחר מכן הורחק בעצמו, לאחר נסיון השתחררות מעמנואל אמנגואה, שלדידו של השופט שי שטרית היה שווה כרטיס אדום.

בדקה ה-65 ניצלה קרית שמונה את ההלם של מכבי כדי לכבוש את שער הניצחון מרגליו של המחליף יובל אבידור, שהמשיך להגיע להזמנויות קורצות, אך לא השכיל להגדיל את התוצאה. חמש דקות לסיום הורחק גם יוסי שבחון, הרחקה שכבר לא שינתה דבר מבחינת המשחק.

מהלך המשחק

דקה 6 - גיא צרפתי השתחרר בקלות מניסו קפילוטו בתוך הרחבה ובעט, יבריץ' הדף היטב.

דקה 16 - מצבת הפצועים של מכבי תל אביב התרחבה עם פציעתו של דן רומן, שהוחלף על ידי ארז מסיקה.

דקה 19 - רודי חדד העביר כדור לארז מסיקה, שבנגיעתו הראשונה בכדור בעט חזק החוצה.

דקה 35 - הקוון הפנה את תשומת ליבו של השופט שי שטרית לעבירה ללא כדור שביצע ירו בלו, ושטרית בתגובה שלף לעברו של החלוץ את הכרטיס האדום.

דקה 41 - מסיקה שלח כדור עומק לקמנאן, אלימלך יצא מחוץ לרחבה והדף את הכדור ישר לרגליו של יניב עזרן, שמול שער ריק הצליח להחמיץ.

דקה 60 - אבי נמני, שרק עלה כמחליף דקה קודם לכן, זכה לכרטיס אדום שנוי במחלוקת משי שטרית אחרי מפגש עם עמנואל אמנגואה, וגם מכבי תל אביב נותרה בעשרה שחקנים.

דקה 65 - גול! אמנגואה שלח כדור ארוך למחליף יובל אבידור. אבידור מצא את עצמו באחד על אחד מול יבריץ', וגילגל בקלות לרשת - 0:1 לקרית שמונה.

דקה 74 - אבידור שוב הגיע למצב קורץ בתוך הרחבה של הצהובים, אבל הפעם הוא בעט חלש לידיים של יבריץ'.

דקה 85 - יוסי שבחון ספג צהוב שני והותיר את הצהובים בתשעה שחקנים.

הרכב קרית שמונה: שביט אלימלך, אמיר נוסבאום, יניב לביא, סאלח חסארמה, ברק בכר, גיא צרפתי (יוסי דורה 71), עבאס סוואן, גואל צ'ירסוואה (בני בן זקן 86), עמנואל אמנגואה, ירו בלו (הורחק 35), פטר אופורי קוואיה (יובל אבידור 58).

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלאב יבריץ', יובל שפונגין, ניסו קפילוטו, מילאן מרטינוביץ', אורי שטרית (דודו ביטון 81), ליאור ז'אן (אבי נמני 59, הורחק 60), דן רומן (ארז מסיקה 16), יוסי שבחון (הורחק 85), רודי חדד, יאניק קמאנן, יניב עזרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully