וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נמני בעקבות השקלים האבודים

3.10.2007 / 13:55

מכבי תל אביב רוצה שחקני רכש, ביניהם רביד גזל, והקפטן המסור נדרש לחפש אנשי עסקים שיהיו מוכנים לממן את העסקאות

בקריית שלום שמעו הבוקר (רביעי) כי תומר בן יוסף החליט להישאר בבית"ר ירושלים וינסו לחפש בלם אחר במרוץ להבאת שחקני חיזוק עד תום מועד ההעברות ביום א' הקרוב. הג'נרל מנג'ר, אבי נמני פועל רבות למען גיוס אנשי עסקים, שיוכלו לקחת על עצמם את נושא מימון שחקני הרכש. נמני מודע לרצונו של המאמן ניר לוין לצרף לקבוצה את הקשר רביד גזל, ומנסה לגייס את הכספים הדרושים להבאתו.

הקבוצה ערכה אימון הבוקר לקראת משחק החוץ מול הפועל קריית שמונה בשבת והמאמן ניר לוין נאלץ להסתפק בקאדר מצומצם של 14 שחקנים בלבד. הקשר הברזילאי, ז'וז'ה רמאליו, שסיכם את תנאיו בקבוצה אך לא חתם עדיין, לא התאמן הבוקר. רמאליו סיים אתמול את כל סדרת הבדיקות וברגלו נתגלו מס' קרעים קטנים בשריר. הברזילאי צפוי לנוח ולא ישחק בשבת בקריית שמונה.

הקפטן, אבי נמני, ערך אימון חלקי. המגן, יובל שפונגין והחלוץ, יאניק קאמאנן, ערכו אימון שחרור קל, לאחר שנטלו חלק אמש במשחק הנבחרת מול הזרים באשקלון. ניסו קפילוטו הצעיר ערך אף הוא אימון חלקי בשל הפציעה בברכו. אדר כהן, עמירן שקלים ודור מלול לא התאמנו לאחר שאמש שיחקו במדי קבוצת הנוער בתיקו 0:0 מול ראשל"צ. מהאימון נעדרו גם קובי מוסא, עומר פרץ ומושיקו מישאלוב הפצועים.

לפני האימון ערכה המנכ"לית, תמי פרידמן, שיחת מוטיבציה לשחקני הקבוצה. "זה הזמן לחשוב בכיוון חיובי, צריך לחשוב על דברים טובים, להתאחד יחד ואז נביא הצלחות ונצחונות", אמרה פרידמן לשחקנים.

פרידמן סיפרה לשחקנים את סיפורו של ויקטור פרנקל, פסיכיאטר נודע, ניצול שואה, ונתנה את סיפור חייו כדוגמא לאחד ששרד את השואה, עבר תקופה קשה אך לא נכנע לכל הקשיים והלחצים, הרים את ראשו ונותר חזק ואיתן.

"אנחנו צריכים לשים בצד את הכדורגל היפה ולקחת את הנקודות בכוח בשבת. נהיה חייבים להביא יותר נחישות, המון אגרסיביות ובעיקר לחימה ונשמה בשביל לנצח", אמר אחד משחקני הקבוצה לקראת ההתמודדות מול העולה החדשה. בהנהלת מכבי לא אהבו כנראה את פרסום הידיעות בתקשורת על התקרית הקטנה בין המאמן ניר לוין והחלוץ יניב עזרן מאמש והחליטו לסגור את כניסת העיתונאים לתוך מתחם המגרש בקרית שלום. מהקבוצה נמסר כי מתחם העיתונאים יישאר סגור עד הודעה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully