וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק סופו לאשדוד? לא כל כך מהר

באשדוד מעוניינים שהקשר יחליף את איימאר, מכבי פתח תקוה צפויה להערים קשיים. הולצמן העיד במשטרה בפרשת כרטיסי האשראי

פטריק סופו, קשר מכבי פתח תקוה בעונה שעברה, עשוי להצטרף למועדון ספורט אשדוד במקומו של אנדרס איימאר המאכזב. סופו נחת בישראל ויצטרף לאימוני הקבוצה. אלא שהעובדה שסופו עזב בכעס את פתח תקוה בעונה שעברה ואמר כי לעולם לא ישחק בישראל עלולה להיות בעוכריו. לטענת מכבי פתח תקוה, בחוזהו של סופו הוכנס סעיף לפיו אם ישוב לשחק בארץ, יצטרך לפצותה בסכום של 250 אלף דולר.

משה זוארץ, יושב ראש מכבי פתח תקוה, אישר את הדברים: "סופו אכן לא יוכל לשחק בישראל, אלא אם כן אשדוד תשלם 250 אלף דולר תמורתו. זה הפיצוי שמגיע לנו לאור ההסכם החוזי אתו".

אורן ירמיהו מ"הארץ" מוסיף: פרשיית גניבות כרטיסי אשראי שנחשפה לפני מספר שבועות בצפון הארץ, הביאה לזימונו של שי הולצמן, שחקן מ.ס. אשדוד, לחקירה במשטרת קרית שמונה. הסיפור החל במהלך השבועות האחרונים לאחר שבמשטרת קרית שמונה הצליחו לעצור מספר חשודים בהתפרצויות לרכבים ולגניבות כרטיסי אשראי ממטיילים בגליל. במהלך החקירה נקשר שמו של הולצמן לאחד העצורים, והוא זומן למתן עדות.

הולצמן אישר אתמול את הפרטים: "מדובר בסך הכל ברצון של המשטרה לבדוק כיצד אנשים מסויימים עשו שיחות מהטלפון הנייד שהיה רשום על שמי. ברגע שהסברתי לחוקרים כי הטלפון הנייד שלי נגנב לפני שלוש שנים, הם הבינו, קיבלו את מה שאמרתי ובזה נגמר הסיפור. מאז לא דיברו אתי ואין לי שום קשר לחקירה סביב הכנופיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully