וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: קייסי על הכוונת, בנון מאוכזב

בקבוצה מרגישים שהחמיצו ניצחון מול בית"ר ומעוניינים להתחזק, אך מרוצים מהתנהגות האוהדים: "כמות השוטרים הייתה מוגזמת לחלוטין"

למרות המשחק המצוין שהפגינו חניכיו במשחק התיקו 2:2 אמש מול בית"ר ירושלים, מעוניין מאמן בני סכנין אלישע לוי, לחזק את קבוצתו בשני שחקנים נוספים. בסכנין בודקים את האופציה לצרף לשורותיהם את המגן, אדורם קייסי, במידה ואכן ישוחרר ממכבי חיפה. גורמים בהנהלת הקבוצה אישרו את הדברים הבוקר (שני).

עוד על הפרק: צירוף שני שחקנים התקפיים, אחד מהם על חשבון הזר הברזילאי סימוני. המאמן אלישע לוי מסביר: "אנחנו צריכים עומק גדול יותר. ראינו את זה נגד בית"ר, שכאשר עשינו חילופים, רמת המשחק שלנו ירדה". הקטע הכספי כבר לא מבהיל את אנשי סכנין. "בעקבות ההצלחות יש רבים שנרתמים ומסייעים. אני מאמין שלא תהיה לנו בעיה לצרף שני שחקנים, אחד זר ואחד ישראלי", אומר לוי.

הקשר חיים בנון מאוכזב מדחיקתו לספסל המחליפים, מאז הגיע לקבוצה הפולני לוקאש סורמה. לאחרונה יזם בנון שיחה עם המאמן לוי, בה ביקש הבהרות בנוגע לעתידו בקבוצה. בבנון מתעניינת קבוצתו בשבע השנים האחרונות, הפועל נצרת עילית.

המאמן אלישע לוי: "חיים בנון לא משחק כי לוקאש סורמה משחק על המשבצת שלו. הוא מתנהג כמו ספורטאי אמיתי, מתאמן ברצינות, ואני מאמין שעוד ניהנה ממנו בעתיד. כנראה שלשבת על הספסל זה חלק מהמחיר שצריך לשלם מי שרוצה לשחק בליגת העל".

הבלם האחורי יא יא פטי, שלא שיחק מול בית"ר בגלל צהובים אמור לחזור להרכב בשבת מול בני יהודה, על חשבונו של גבע ברקאי.

גנאים: "הקהל התבגר"

תחושה של החמצה. זו ההרגשה עימה התעוררו הבוקר בסכנין, לאחר משחק התיקו מול האלופה. בצוות המקצועי וגם אצל השחקנים, מרגישים שניתן היה לנצח את הירושלמים, ומצטערים על הדקות האחרונות בהן הקבוצה נסוגה אחורה ואיבדה מעט ריכוז, עד ספיגת שער השוויון בדקה ה-85 מרגליו של ברק יצחקי.

המאמן אלישע לוי: "המשחק היה בידיים שלנו. בהחלט יש הרגשה של פספוס". הקפטן מאיר כהן: "היינו יותר טובים מבית"ר, וחבל שלא ניצלנו את זה. אצלנו בדוחא, יהיה קשה לכל הקבוצות בליגת העל".

כוכב המשחק אמש, החלוץ הצעיר מאור בוזגלו, ששוב הפגין משחק נפלא אמר: "אנחנו מאוכזבים. יש תחושה של פספוס. מצד שני, זו בית"ר ירושלים אז לא צריך להיות חזירים. נסתפק בנקודה. נצטרך ללמוד משער השוויון שספגנו וננסה להשתפר בעתיד".

יושב ראש הקבוצה, מאזן גנאים, אמר לאחר המשחק: "אני מאוד מרוצה מהמשחק, חבל שקיבלנו גול שטותי בסוף. השחקנים עשו את המקסימום ומגיע כל הכבוד לכל השחקנים. אנחנו הקבוצה היחידה שהצליחה לעצור את בית"ר".

גנאים התייחס לעובדה שהמשחק עבר בשלום, גם מבחינת הסדר במגרש. "על זה חלמתי ולזה פיללתי. אני מאוד שמח על כך, מגיע ציון 10 לשני מחנות האוהדים. היה סדר מופתי. מגיע בהחלט כל הכבוד לשני הצדדים. אפשר להגיד בפירוש שהקהל התבגר והוכיח שהכמות של השוטרים שנכחו במגרש הייתה מוגזמת לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully