וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר וסכנין מצאו נוסחה לשוויון

30.9.2007 / 22:42

המשטרה חששה, האוהדים התפרעו, אבל בית"ר ירושלים ובני סכנין נפרדו ב-2:2 מוצדק, שמשאיר את המצב בצמרת בעינו

אין מהפך. בני סכנין הייתה קרובה היום (ראשון) שבע דקות לניצחון על בית"ר ירושלים, שהיה שולח אותה לפסגת ליגת העל, אבל משחק הצמרת המסקרן נגמר בשוויון 2:2, שמשאיר את שתי הקבוצות עם נקודה אחת ואת האלופה בפסגת ליגת העל. רומולו כבש ראשון כבר אחרי 90 שניות וקבע 0:1, איליה יבוריאן (15) ומאור בוזגלו (44) הפכו ל-1:2, אבל ברק יצחקי השווה בדקה ה-84 ועשה צדק.

אחרי הדיבורים בימים האחרונים על הכנות המשטרה והמתח הפוליטי בין הקבוצות, שמחנו לראות שהקבוצות באו פשוט כדי לשחק כדורגל, ולפרקים מהנה ואיכותי. המחצית הראשונה הייתה מהירה ותוססת, עם שלושה שערים נאים, במשחק קצבי ונחוש של שתיים מהקבוצות הטובות בליגה. ביציעים המשיכו לקלל ולהתפרע, וכמה טוב היה לראות שהשחקנים המשיכו להתעסק בשלהם.

סכנין הוכיחה היום שוב שהמיקום שלה בצמרת הוא לא מקרי. בוזגלו, קולמה ויבוריאן הנפלאים כבר הרגישו את הניצחון המיוחל עבור העולה החדשה, אבל במחצית השנייה שחקניה פשוט נפלו מהרגליים ונלחצו לאחור. ברגעי הסיום שוב בא לידי ביטוי הספסל האיכותי של יצחק שום, ושחקניה הטריים של האלופה ישבו על השער של מאיר כהן עד שהצליחו להשוות.

כמו כן, היום גם ראינו על הדשא את דור העתיד של נבחרת ישראל, ברק יצחקי ומאור בוזגלו. בוגלו מירר ליואב זיו את החיים וגרם לו לחשוב שהוא עדיין בוומבלי, יצחקי שוב היה שם כדי להעניק את הנקודות לבית"ר, ואם האוהדים היו יודעים להתרכז במשחק האיכותי של השניים הללו במקום באלימות, הייתה לנו ליגה אחרת.

אחרי שראינו את פתיחת העונה של הפועל ת"א, מכבי ת"א ומכבי חיפה, קשה להאמין שאחת מהן תוכל לסכן את התואר השני ברציפות של בית"ר. רשה להאמין שדווקא סכנין תוכל להוות אלטרנטיבה בצמרת, אבל לפחות היא הוכיחה שבעזרת מלחמה ומשחק נחוש, בית"ר היא בהחלט פגיעה.

מחצית ראשונה

דקה 2 - גול! יצחקי חלף על פני גנאים בקלילות, הגביה מצוין מהאגף הימני, ורומולו נגח פנטסטי לרשת מעשרה מטרים. 0:1 לבית"ר, איזה פתיחה.

דקה 4 - פאניקה בהגנת סכנין כמעט גרמה לשער עצמי של ברקאי, אך הכדור הורחק לקרן. בקרן יצחקי התרומם לבדו, ונגח החוצה.

דקה 7 - בוזגלו ליהטט בבואטנג ובעט מ-20 מטר, החוצה.

דקה 15 - גול! צירופי מסירות בין קולמה לבוזגלו השאירו את יבוריאן ברחבה. החלוץ הארמני חלף על פני אלבארז, ובעט פנימה מ-10 מטר. 1:1, יש לנו משחק.

דקה 27 - מתפרצת מהירה של סכנין השאירה את יבוריאן במצב נוח, אבל החלוץ בעט גבוה מ-20 מטר.

דקה 31 - זנדברג עשה דאבל פס מהיר עם רומולו ובעט מחוץ לרחבה, הכדור חמק ליד הקורה.

דקה 35 - הקוון לא הרים את הדגל, אלברמן נשאר לבד לגמרי מול כהן, אבל החליק ושוער סכנין הרחיק את ההזדמנות הקורצת.

דקה 37 - בוזגלו בעט כדור חופשי מ-25 מטר, קאלה הדף יפה.

דקה 44 - גול! בוזגלו השתלט יפה על כדור באגף, חלף על פני זיו, חדר לרחבה ובעט כדור חזק מזווית קשה. קאלה כשל בהדיפה, הכדור בפנים, 1:2 לסכנין.

מחצית שנייה

דקה 50 - במהלך כדור קרן אריק בנאדו השליך לקרקע את ברקאי באגרסיביות, מאיר לוי לא ראה, בית"ר ניצלה מפנדל.

דקה 60 - נגיחה מצוינת של קולמה סחטה מקאלה הדיפה מצוינת לא פחות.

דקה 64 - הגנת סכנין התקשתה להרחיק, זנדברג בעט טיל מ-30 מטר, כהן קלט יפה.

דקה 84 - גול! שחקני סכנין כבר נפלו מהרגליים, בית"ר ערכה מטווח על השער של כהן. הגנת סכנין התקשתה להרחיק, הכדור נהדף ליצחקי, שגלגל מקרוב פנימה. 2:2, מוצדק לחלוטין.

הרכבי הקבוצות:
בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, ליאוניד קרופניק, גבע ברקאי, באסם גנאים, ג'ון קולמה, לוקאש סורמה, חאלד חאליילה (לירון וילנר, 76), חאמד גנאים, מאור בוזגלו (חיים בנון, 78), איליה יבוריאן (עלא אבו סלאח, 90).

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלבארז, יואב זיו (טוטו תמוז, 81), שמעון גרשון, אריק בנאדו, עידן טל (אבירם ברוכיאן, 46), דרק בואטנג, מיכאל זנדברג, גל אלברמן (מילובן מירוסביץ', 46), ברק יצחקי, רומולו.

הטוב, הרע והמכוער

הטוב - מאור בוזגלו אומנם התעייף מעט במחצית השנייה, אבל בכמה הברקות ובשער המצוין הוכיח שהוא אולי אחד השחקנים הכי מוכשרים שצמחו לכדורגל הישראלי בזמן האחרון. אם הוא רק ישכיל לפתור כל מיני בעיות קטנות שעדיין נותרו לו בראש, סכנין לא תהיה התחנה האחרונה בקריירה שלו.

הרע - מה יהיה קאלה? אומנם השוער הקרואטי הציל היום כמה שערים בטוחים, אבל שוב סיפק את השטות הקבועה, שכמעט עלתה לבית"ר בעוד הפסד. למזלו, שוב יצחקי היה שם כדי לחפות עליו.

המכוער - קיווינו שנוכל להגיד שהמשטרה שוב התכוננה בדרמטיות יתר למשחק, אבל גם הפעם נעצרו יותר מדי אוהדים מתפרעים, ושני המחנות שלחו נציגים מתפרעים לבתי המאסר. די, מיצינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully