וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש תחושה של פספוס"

30.9.2007 / 23:07

מאור בוזגלו נהנה מה-2:2 של בני סכנין מול בית"ר ירושלים, גם שום אופטימי: "לא תמיד נוכל לחזור מפיגור". זנדברג: "הפסדנו נקודות קלות"

שרון בוקוב

צילום ועריכה:אמיר לב

"לא צריך להיות חזירים"

העיקר שכולם יצאו מרוצים. בני סכנין הוכיחה היום (ראשון) שוב שהיא בהחלט קבוצת צמרת ראויה, בית"ר ירושלים חזרה מפיגור, הוציאה נקודה בדקות הסיום והראתה שיש לה אופי מנצח, וה-2:2 בין שתי הקבוצות השאיר את שתי הקבוצות אופטימיות.

מאמן סכנין, אלישע לוי, היה גאה בסיום בחניכיו. "הוכחנו שיש לנו קבוצה טובה, שאפשר להתגאות בה, שיחקנו טוב", אמר לוי, "עדיין מוקדם לדבר על הצמרת, אבל בהחלט אפשר היה לראות שיש לנו קבוצה טובה, שמתקיפה ורוצה להבקיע שערים. עדיין חסר לנו עומק, אסור לשכוח שבתקציב שלנו קשה לנו להעמיד קבוצה עם עומק וספסל. אנחנו מאוד רוצים להתחזק בעוד שחקן או שניים. היה כאן משחק גברי עם קצב מצוין ומגיעה מילה טובה גם לשני מחנות האוהדים".

אחד המצטיינים במשחק, מאור בוזגלו, נשמע אמביוולנטי בסיום. "אנחנו מאוכזבים, יש תחושה של פספוס", אמר הכוכב, "אבל מדובר בבית"ר ירושלים, כך שלא צריך להיות חזירים. נסתפק בנקודה. אנחנו צריכים ללמוד משער השוויון שספגנו וננסה להשתפר בעתיד". כשנשאל האם אוהדי סכנין רואים בו כיקיר החדש של הקבוצה במקומו של אוהד קדוסי, אמר בצניעות. "כבודו של קדוסי במקומו מונח. אני נהנה כאן. כמו שאמרתי כבר בעבר, כל נקודה שאנחנו אוספים עכשיו זה בונוס מבחינתנו, עדיין, המטרה שלנו היא להישאר בליגת העל".

שום: "לא ננצח 33 משחקים"

גם בבית"ר ירושלים היו מרוצים בסיום מהנקודה שהוציאו מהמגרש הקשה בסכנין. "היה משחק מאוד מעניין, הקהל לא מקבל כל יום ארבעה שערים", אמר מאמן הקבוצה, יצחק שום, "מבחינתנו, היינו צריכים לשחק הרבה יותר טוב, הרי לא תמיד נוכל לחזור מפיגור. אני אף פעם לא מרוצה מנקודה, אבל בית"ר לא תנצח 33 משחקים ויהיו משחקים שנסיים בתיקו או נפסיד. סכנין משחקת כדורגל טוב ולכן התוצאה משקפת".

לגבי עידן טל, ששוב הוחלף במחצית, אמר המאמן: "כולם מתרכזים בשחקן אחד, אבל היו מספיק שחקנים שלא שיחקו היום טוב. לכל שחקן יש מחליף ויתר השחקנים צריכים לעזור לו לחזור לעצמו".

מיכאל זנדברג כנראה ראה משחק אחר: "היה משחק קל, הפסדנו נקודות קלות. סכנין נתנו לנו חופש פעולה והנענו כדור בקלות, אבל משום מה היינו אנמיים בחלק ההתקפי לא היינו מספיק קילרים".

"רק" 18 עצורים

לפני המשחק המשטרה מצאה אלות, קרשים ורוגטקות באוטובוס האוהדים של בית"ר ירושלים, ועל אף שנעצרו 18 אוהדים (רובם בתגרות לפני המשחק, חלקם שיכורים), במשטרה יחסית מרוצים מההספק ה"דל". מפקד המרחב, ניר מריאש, אמר כי "מגיעה תעודת בגרות לקהל של שתי הקבוצות, למנהיגות האוהדים ולהנהלות. מבחינתנו, האירוע עבר בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully