וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן יצאה קאטניה, יובנטוס גדולה

30.9.2007 / 15:51

אלופת אירופה סיימה משחק חמישי בליגה ללא ניצחון, 1:1 עם הסיצילאנים. הביאנקונרי ניצחו 0:1 בדרבי את טורינו, נאפולי-גנואה 2:1

המחזור השישי בסרייה A נפתח אמש (שבת) עם שני משחקים כשהאלופה, אינטר, דרסה את רומא בחוץ במשחק המרכזי של המחזור. היום הושלם המחזור עם שמונה משחקים נוספים. הדרבי של טורינו בין טורינו ליובנטוס הוכרע רק בדקה ה-94, על ידי דויד טרזגה שקבע 0:1.

מילאן אירחה את קאטניה וניסתה להשיג ניצחון, אחרי שלא עשתה כן מאז המחזור הראשון של העונה, אבל אלופת אירופה לא מתפקדת בליגה וסיימה ב-1:1. סמפדוריה השיגה ניצחון נאה 0:3 על אטאלנטה, שהייתה בלתי מנוצחת עד כה. אמפולי גברה בביתה 1:3 על פאלרמו. גנואה השיגה ניצחון חוץ דרמטי על נאפולי 1:2. אודינזה ניצחה את פארמה בתוצאה זהה. רג'ינה ולאציו נפרדו בתיקו 1:1. קליארי ניצחה את סיינה 0:1.

מילאן - קטאניה 1:1

הרוסונרי הגיעו למשחק נגד קבוצה סיציליאנית לאחר שבאמצע שבוע שעבר נוצחו על ידי סיצילאנית אחרת, פאלרמו, וצברו בסך הכול שלוש נקודות בארבעת המחזורים האחרונים. בדקה ה-25 זה נראה רע מאוד מבחינתה של אלופת אירופה כשמסקרה פרפר את ההגנה המילאנזית, והרים. חורחה מרטינז כבש, אולי את השער הקל בקריירה שלו, כשנגח ממטר אחד פנימה. מילאן ירדה בפיגור לחדרי ההלבשה וכנראה השטיפה של אנצ'לוטי עזרה כי שלוש דקות בתוך המחצית השנייה קאקה השווה בפנדל אחרי נגיעת יד של שחקן קאטניה. החבורה של אנצ'לוטי המשיכה לתקוף, אבל לא ביעילות ולא הצליחה לכבוש את השער השני המיוחל, מבחינתה.

אנצ'לוטי הכריז בתחילת העונה כי השנה מילאן לא תוותר כל כך מהר על האליפות באיטליה כפי שעשתה בשנה שעברה, אבל אם הרוסונרי שכבר מרוחקים 7 נקודות מאינטר אחרי 6 מחזורים בלבד, לא יחזקו את החוד הרעוע שלהם קשה להאמין שהם יזכו להניף את הצלחת האיטלקית בסוף העונה.

נאפולי - גנואה 2:1

דרבי קבוצות ערי הנמל נערך בדרום איטליה. האורחים עלו ליתרון בדקה ה-12 כשפאולו קנבארו כבש שער עצמי. גנואה השיגה את הניצחון הראשון שלה במחזור הקודם וקיוותה להשיג עוד אחד היום, אבל מאוריציו דומיצי איזן בבעיטת עונשין מ-11 מטרים בדקה ה-52. בסופו של דבר ג'וזפה סקולי כבש שער ניצחון דרמטי לזכות גנואה בדקה ה-89 וגנואה חוזרת מאושרת הביתה.

טורינו - יובנטוס 1:0

הדרבי הראשון של טורינו מאז שנת 2003 הסתיים בדיוק כמו שאמור להסתיים משחק גדול, עם שער של דויד טרזגה בדקה ה-94, שקבע את תוצאת המשחק, 0:1. בדיוק כפי שנדרש, האצטדיון בטורינו התמלא והאווירה הייתה מושלמת, אך הקבוצה הקטנה של העיר תזכור את האירוע הגדול לרעה, רק בעקבות פזיזות של שחקני ההגנה ששלחו כדור תועה היישר לרגלו של החלוץ הצרפתי שטיווח מהאוויר והשאיר את הגברת הזקנה חזק במאבק על האליפות, כשהיא שנייה, נקודה פחות מהראשונה, אינטר.

סמפדוריה - אטאלנטה 0:3

המארחים מגנואה השיגו את ניצחונם השני בליגה, לאחר שהראשון הושג במחזור הראשון של העונה. ארבע דקות בתוך המשחק קלאודיו בלוצ'י העלה את סמפ ליתרון. פאולו סאמארקו כבש את השני עוד לפני שמחוג הדקות הספיק להשלים סיבוב שלם בפתיחת המחצית השנייה. אנטוניו קסאנו חתם את החגיגה של סמפ עם שער בדקה ה-82. הנראזורי לא נוצחו עד כה בליגה, אבל לכל דבר יש פעם ראשונה.

אמפולי - פאלרמו 1:3

חניכיו של לואיג'י קאגני פתחו את הליגה בצורה רעה ולא השיגו ניצחון מאז נפתחה הליגה. היום, בשעה טובה, רשמה הקבוצה המקומית ניצחון ראשון. אדיסון קאבני העלה את האורחים ליתרון חמש דקות לפני תום המחצית הראשונה, אבל ניקולה פוצי איזן שתי דקות בתוך המחצית השנייה. פאביו קאסרטה, משורות הורודים, הורחק הדקה ה-75, מה שנתן את האות לבאות. שבע דקות אחר כך כבש סבסטיאן ג'יובינקו, איגלי ואנוצ'י חתם את התוצאה עם פנדל בדקה ה-90.

רג'ינה - לאציו 1:1

הקבוצה המקומית קיוותה להשיג את הניצחון הראשון שלה העונה. פרנצ'סקו קוצה העלה את רג'ינה ליתרון הדקה השמינית ועד הדקה ה-73 נראה ששלוש הנקודות הראשונות, אבל אז אלכסנדר קוראלוב השווה. פרנצ'סקו מודסטו מרג'ינה הורחק בדקת הסיום.

קליארי - סיינה 0:1
פסקוואלה פוגיה (7 פנדל)

אודינזה - פארמה 1:2
לאודינזה: פאביו קוואגליארלה (78), כריסטיאן אדוארדו זאפאטה (90). לפארמה: ברנארדו קוראדי (72)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully