וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר מחצה את רומא

29.9.2007 / 19:50

זלאטן איברהימוביץ' סחף את האלופה לניצחון 1:4 גדול על סגניתה ב'אולימפיקו'. פיורנטינה חזק בצמרת אחרי שהביסה את ליבורנו 0:3

בקושי התחלנו את העונה בליגה האיטלקית, וכבר הערב (שבת) זכינו לקלאסיקה, כאשר האלופה אינטר מחצה 1:4 את סגניתה רומא, לאחר מחצית שנייה קצבית ומרתקת. איברהימוביץ' העלה את אינטר ליתרון ראשון מבעיטת עונשין (28), פרוטה השווה בתחילת המחצית השנייה (53), אולם הנראזורי השיבו בשלושה שערים מדהימים תוך 11 דקות בלבד (56-67).

מי שנהנתה מההפסד הרומאי היא פיורנטינה, שהעפילה זמנית למקום השני בטבלה. הויולה התארחו בליבורנו לדרבי טוסקני, ניצחו בצורה משכנעת 0:3, והנחילו למארחת הפסד שני ברציפות.

רומא - אינטר 4:1

לפני המשחק קונן זלאטן איברהימוביץ' כי התקשורת האיטלקית תוקפת בצורה מוגזמת את הנראזורי, וכי למרות פתיחת העונה המגומגת, אינטר נוסעת לאולימפיקו כדי להשיג שלוש נקודות. איברהימוביץ' גם היה הראשון לקיים: בדקה ה-26 סחט פנדל וכרטיס אדום מג'ולי, לאחר שכדור שבעט נעצר על קו השער בידו של הצרפתי. השוודי גילגל את כדור העונשין פנימה.

בפתיחת המחצית השנייה ניצל פרוטה טעות נוראית של מקסוול כדי להשוות (53), אולם האלופה השיבה מיד עם שער של קרספו (56), שעלה לשחק רק שש דקות קודם לכן, והכפילה את היתרון בדקה ה-59 בעזרתו האדיבה של מחליף נוסף, קרוז. 8 דקות לאחר מכן סובב פיגו כדור מדוד לראשו של קורדובה, שקבע את תוצאת הסיום - 1:4.

ליבורנו - פיורנטינה 3:0

פיורנטינה, עם פתיחת עונה משכנעת, הוכיחה כבר שעזיבתו של לוקה טוני מאחוריה. הויולה התייצבו לדרבי הטוסקני בליבורנו עם ביטחון רב, ועל סף המחצית היה זה פאבלו אוסבאלדו שהעלה אותה ליתרון 0:1, עם בעיטת פצצה ברגל ימין. אוסבאלדו השלים צמד בדקה ה-67, ומריו סנטנה קבע את תוצאת המשחק שתי דקות אחר כך.

ליבורנו, שפתחה חלש את העונה עם שלושה הפסדים ושתי תוצאות תיקו, רושמת את זה הרביעי והיא שקועה עמוק במקום האחרון בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully