וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי: "כרגע אנחנו באמצע, עם הפנים כלפי מעלה"

30.9.2007 / 15:23

מאמן בני יהודה מרוצה מהניצחון על הרצליה, אבל מי שבעיקר מחייך הוא המגן איציק עזוז, שזומן לנבחרת: "זה חלום, מקווה לקחת את ההזדמנות"

הרבה חיוכים נראו הבוקר (ראשון) על פניהם של שחקני בני יהודה לאחר נצחון החוץ אמש 0:2 בהרצליה. בשכונה הביעו שביעות רצון גדולה מהנצחון וגם מהעובדה שצמד החלוצים משה ביטון וז'וז'ה דוארטה כבשו את שני השערים במשחק. "זה נצחון חשוב מאוד, במשחק מסוג זה התוצאה חשובה יותר מהדרך. זה משחק שמצביע על כיוון, כרגע אנחנו באמצע, עם הפנים כלפי מעלה", כך אמר מאמן הזהובים ניצן שירזי בתום המשחק.

מי שחייך במיוחד היום הוא מגנה הימני של הקבוצה איציק עזוז, שיחד עם הבלם זאב חיימוביץ', קיבל זימון לסגל נבחרת ישראל, לקראת משחק הראווה מול נבחרת הזרים של הליגה, שיערך ביום ג' הקרוב באשקלון.

עזוז, שקיבל את הזימון בהפתעה גמורה, אמר היום: "אני די בהלם, זו הפתעה גדולה מאוד עבורי, עדין מעכל את הזימון. ידעתי שזה יגיע מתי שהוא אבל לא תיארתי שזה יקרה כל כך מהר. אני שמח ומאושר וזה כבוד גדול עבורי להשתייך לסגל הנבחרת. זה חלום של כל שחקן לשחק בנבחרת, ואני מקווה לקחת את ההזדמנות בשתי ידיים".

בבני יהודה ציינו אמש במיוחד את ההקרבה והנשמה של הקשר הגנאי אימורו לוקמן שסובל מפציעה והתאמן באופן חלקי במהלך השבוע. אמש, לפני המשחק, פנה לוקמן לצוות המקצועי ועמד על כך שהוא רוצה לשחק ולעזור לקבוצה. בסופו של דבר פתח הגנאי בהרכב, ואף היה המצטיין בשדה.

איציק עזוז, שמשחק עם לוקמן הרבה שנים במדים הזהובים, הוסיף : "אני מכיר את אימורו שנים רבות, זה בחור עם לב גדול, שחקן נשמה, שמוכן להקריב את גופו למען הקבוצה. הלוואי והיו הרבה שחקנים כמוהו, הוא משמש דוגמה לכל שחקן, מגיע לו כל הכבוד"

הקשר אלי ביטון שוב סופסל אמש בהרצליה ולא שותף כלל במשחק. סוכנו גלעד קצב פנה בתום המשחק למאמן ניצן שירזי וביקש הבהרות לגבי מעמדו של ביטון בקבוצה. שירזי, היה חד משמעי בתשובתו והבהיר לפני המשחק וגם אחריו כי אלי ביטון שחקן של בני יהודה, ולמועדון אין כל כוונה לשחררו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully