וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין-בית"ר: לאלופה לא מחכה סוכת שלום

המשחק בדוחא ילווה ע"י כוח אבטחה שלא מבייש מבצע צבאי. ברוכיאן עשוי לפתוח בבית"ר. חאליילה: "במשחק כזה עולים גם עם 40 מעלות"

הרבה מילים נשפכו במהלך השבועיים האחרונים על המפגש הטעון ביותר בליגת העל, והיום (ראשון) הוא סוף סוף יגיע. בית"ר ירושלים תגיע לאצטדיון דוחא למשחק צמרת מול בני סכנין, והרוחות כרגיל סוערות. המשטרה נערכת לקראת הגעתם של אוהדי בית"ר כאל מבצע צבאי לכל דבר - הכניסה לעיר תהיה מדרכים עוקפות, חוליות שוטרים יוצבו במטעים ומסוקים ירחפו באוויר.

האלופה השלימה את הכנותיה למשחק. באימון המסכם, שנערך בשבת, נקבע מרבית ההרכב. הסוגיה היחידה שנותרה פתוחה היא עמדת הקשר הימני, עליה מתמודדים שלושה שחקנים. מילובאן מירוסביץ', גל אלברמן ואבירם ברוכיאן.

לפי האימון המסכם נראה כי אבירם ברוכיאן יהיה זה שיקבל את המפתחות להוביל את הקבוצה. ברוכיאן, חביב הקהל, נמצא בכושר מעולה אחרי שהביא את השינוי בניצחון בית"ר בבלומפילד נגד הפועל ת"א וכבש צמד והצטיין נגד הרצליה. שחקן הבית זוכה לתמיכה אדירה מצד האוהדים ונראה כי יצחק שום יאפשר לו להוכיח את יכולתו מן הפתיחה.

עידן טל ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב הראשון, למרות יכולת לא משכנעת מתחילת העונה. המאמן יצחק שום בוחר להעניק לטל את הביטחון לו הוא זקוק דרך דקות ליגה, ולא דרך הספסל. בחוד ימשיך הצמד ברק יצחקי את רומולו לשתף פעולה. טוטו תמוז ועמית בן שושן יחכו להזדמנות מהספסל.

הסיפור המרכזי השנה הוא הסגל ומי לא יתלבש. אלירן דנין לא נכלל בסגל והמגן נמצא כנראה בדרך למכבי חיפה. גם עומרי אפק שהמצב הנוכחי לא מקובל עליו וכבר הודיע שברצונו לעזוב, לא יתלבש. שחקן נוסף שלא זומן הוא הבלם תומר בן-יוסף. לאחר שנטש את האימון ביום שישי בגלל כאב גב. הבלם בינתיים שומר על פרופיל נמוך, אולם קשה להאמין כי יקבל בשוויון נפש את הפיחות, במעמדו אם זה יימשך.

במהלך סוף השבוע חששו אוהדים רבים כי הקבוצה תעלה למשחק עם תלבושת לבנה ולוגו אדום ואף הביעו תרעומת על כך. מאיר הרוש, איש הלוגיסטיקה, הרגיע והבהיר כי מדובר בסט אימון וכי הקבוצה תעלה למשחק בצבעיה הרגילים, צהוב-שחור.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלבארז, יואב זיו, שמעון גרשון, אריק בנאדו, עידן טל, דרק בואטנג, מיכאל זנדברג, אבירם ברוכיאן, ברק יצחקי, רומולו.

חאליילה: "חשוב לשחק התקפי"

בסכנין השלימו בשבת את ההכנות לקראת המשחק בו תארח הקבוצה את האלופה והמוליכה. למעט הבלם המורחק יא יא פטי, סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן אלישע לוי, שימשיך לתת אשראי לאותו הרכב שפתח במשחקים האחרונים. הבלם גבע ברקאי יתפוס את מקומו של פטי במרכז ההגנה. צמד הזרים לוקאש סורמה וג'ון קולמה ישתפו פעולה יחד בקישור ומאור בוזגלו המצוין ימשיך לשחק לצדו של החלוץ איליה יבוריאן.

הקשר חאלד חאליילה, שהחלים ממחלה, ערך היום אימון מלא ואמר: "אני מרגיש מצוין. בכל מקרה אין סיכוי שאפסיד את המשחק הזה. למשחק כזה עולים גם עם 40 מעלות חום. אנחנו רוצים ניצחון. הקבוצה נראית טוב ואנחנו מוכנים לקראת המשחק. אנו משחקים בבית שלנו, עם הקהל המצוין שידחוף אותנו קדימה ואני מאמין שאפשר לנצח.

"אסור לנו להסתגר, חשוב שנשחק התקפי עם הרבה מאוד נחישות ואגרסיביות כפי שעשינו עד עכשיו. אנחנו גם יודעים שאם ננצח, נעפיל למקום הראשון ועוברים את בית"ר, למרות זאת עדיין מוקדם לדבר עלינו כעל קבוצת צמרת כמו שלא צריך לאבד את הראש ולחשוב על ירידה במקרה של הפסד. בסופו של דבר אנחנו בסך הכל רוצים להישאר בליגה". חאליילה התייחס לנושא המתיחות בין מחנות האוהדים ואמר: "אני יודע שהאוהדים של סכנין יעודדו רק את הקבוצה שלהם ולא יתעסקו בקריאות גנאי לצד השני, אני מאוד מקווה שגם האוהדים של בית"ר יעודדו כמו שצריך ולא יהיו עימותים".

הנהלת בני סכנין תנסה ליצור אווירה מפויסת ותחלק לאורחים הירושלמים בקלאוות וממתקים. ארקדי גאידמק הוזמן לארוחת ערב על ידי יו"ר הקבוצה מאזן גנאיים, כשאחריה יגיעו השניים למגרש. כל הכרטיסים למשחק נמכרו עוד בתחילת השבוע והקופות בסכנין לא תפתחנה.

בתוך כך, גם היום לא נמצא פתרון לנושא מימון האבטחה וכוח השיטור למשחק הטעון. המשטרה הודיעה ליושב ראש בני סכנין, מאזן גאניים כי אין הם צריכים את חתימתו על הדרישה לכוח השיטור בכדי להעמיד 360 שוטרים ו-150 מאבטחים למשחק. גאנים, שכבר הודיע שבמקרה כזה קבוצתו תפסיד כסף מהמשחק הזה, ידבר הבוקר עם אבי לוזון ושטרן חלובה בכדי לנסות ולמצוא פתרון לעלויות הגבוהות של כוח השיטור.

הרכב משוער: מאיר כהן, עבד רבאח, ליאוניד קרופניק, גבע ברקאי, באסם גאניים, ג'ון קולמה, לוקאש סורמה, חאלד חאליילה, חאמד גאניים, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully