וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - מכבי נתניה : כולם להרגיע, בבקשה

שי הולצמן מקווה שהדם הרע בין המחנות לא יחזור: "אין לי ספק שאוהדי נתניה יתקבלו בצורה מכובדת". עטר מתלבט: רוזנטל או ימפולסקי

אחרי שהתאוששה מההפסד מול סכנין עם ניצחון השבוע על מ.ס. אשדוד בגביע הטוטו, חוזרת מכבי נתניה לשחק מול האשדודים, הפעם באצטדיון הי"א ועם כמה מאות אוהדים שילוו אותה בנסיעה דרומה. עד מחר (שבת) אמור להחליט המאמן, ראובן עטר, האם לפתוח עם סבסטיאן רוזנטל כקשר התקפי שישחק מעט מאחורי אוקוצ'ה ואיתי שכטר, או להעדיף לפתוח עם דלה ימפולסקי הצעיר והכשרוני, שכבש צמד לרשת אשדוד ביום שני.

בעמדת המגן השמאלי, יתופקד טל מעבי, שהצטיין ביום שני, במקום דדי בן דיין המורחק. מעבי התייחס למשחק במסגרת ראיון שהעניק לתוכנית "ספורט סיטי" ברדיו "קול נתניה": "המשחק מחר הוא במסגרת אחרת עם מחויבות אחרת, ועם כל הכבוד למשחק גביע הטוטו, זה משחק הרבה יותר חשוב. שתי הקבוצות ישחקו בהרכבים שונים, אשדוד קבוצה מצוינת וברור לנו שהולך להיות משחק קשה מאוד. אנחנו, מצידנו, נעשה הכל על מנת לחזור הביתה עם שלוש הנקודות".

אמייה טגה, הפצוע בשרירי הבטן, לא צפוי לפתוח בהרכב, אבל ערך היום אימון מלא ויעמוד לרשותו של עטר בסגל.

ההרכב המשוער של: לירן שטראובר, לואיס מרין, אבי סטרול, טל מעבי, קלמי סבן, סטניסלב אנגלוביץ', זנו בונדיאה, תמיר כהן, סבסטיאן רוזנטל (דלה ימפולסקי), עבדלסאמד אוקוצ'ה, איתי שכטר.

אשדוד במצב רוח מפויס

אחרי שני הפסדים רצופים, לקרית שמונה בליגה ולמכבי נתניה בגביע הטוטו, רוצים במ.ס. אשדוד לחזור מהר למסלול הנצחונות. הקבוצה תארח את מכבי נתניה ותנסה לגמול לה על ההפסד 3:1 באמצע השבוע שעבר, בגביע הטוטו. המאמן אלון חזן, שיחסר את אלן מסודי המורחק, צפוי לתת אשראי נוסף להרכב הכמעט קבוע שלו לאחרונה.

אדיר טובול ומאור זוהר ימשיכו לשחק במרכז ההגנה, עידן מליחי וקובי דג'אני ישתפו פעולה בקישור האחורי והצמד שריקי את הולצמן יתופקדו בחוד.

האוהדים באשדוד ניסו בימים האחרונים להרגיע את המתיחות בין שני מחנות האוהדים לקראת המשחק. מספר אוהדים באשדוד אף יצאו בקריאה לקהל של נתניה כי הם יכולים להרגיש בטוחים ורגועים ולהגיע למשחק. יושב ראש חוג האוהדים באשדוד ליאור אלבז, אף הציע ללוות את אוהדי נתניה שיגיעו לאשדוד מהכניסה לעיר ועד האיצטדיון המקומי.

החלוץ והקפטן של מ.ס. אשדוד, שי הולצמן, התייחס גם הוא בתוכנית "ספורט סיטי" לעימות בין מחנות האוהדים ואמר: "כולם יודעים שאני נגד אלימות במגרשי הכדורגל ומחוצה להם. בעונה שעברה הייתי מעורב בניסיון לפשר בין הצדדים. אין לי ספק שאוהדי נתניה יתקבלו באשדוד בצורה יפה ומכובדת". על המשחק אמר הולצמן: "יהיה מאוד קשה, זו קבוצה טובה, ולתוצאת המשחק באמצע השבוע לא תהיה שום השפעה על אף אחת משתי הקבוצות. משחקי הליגה חשובים מאוד לשתי הקבוצות".

הרכב משוער: סמי אג'יי, מיקי עטיה, אדיר טובול, מאור זוהר, רחמים צ'קול, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, עידן מליחי, קובי דג'אני, דוד רביבו, עידן שריקי, שי הולצמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully