וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה-בני יהודה: שיעור במוטיבציה

28.9.2007 / 14:30

שחקני בני יהודה נפגשו עם רועי רוזנברג, כוכב נבחרת כדורסל הנכים, וקובצ'ביץ' מדורבן: "חשוב שניתן 100 אחוז". ניצן עשוי לפתוח בשער הרצליה

"עם כל הכבוד להרצליה אני בא בהנחה שהמשחק הזה תלוי קודם כל בבני יהודה". כך אמר הבוקר מאמן בני יהודה, ניצן שירזי, בתום האימון המסכם, לקראת משחק החוץ של קבוצתו מחר ( שבת, 17:30) מול מכבי הרצליה.

הקשר הגנאי אימורו לוקמן עדיין לא החלים לגמרי מהפציעה ברגלו אך הבוקר הוא נטל חלק באימון המסכם והוא צפוי לפתוח מחר בהרכב.לוקמן צפוי לשחק עם חבישה מיוחדת ברגלו בגלל הכאבים שמהם הוא עדין סובל. במידה ויחול שינוי לא צפוי במצבו של הגנאי יתפוס אלי אברבנל את מקומו בקישור

שחקן נוסף שאינו כשיר במאת האחוזים הוא המגן השמאלי סאלם אבו סיאם שערך היום אימון חלקי בגלל מתיחה חזקה במפשעה. אבו סיאם צפוי לשחק בכל מקרה גם אם יצטרך לקבל זריקה לפני המשחק. הקשר הקרואטי הרוויה קובצ'ביץ החלים מהפציעה בקרסול ויפתח בהרכב. הקשר עוז ראלי, שייעדר עקב האדום שספג במשחק גביע הטוטו האחרון, מתאושש אף הוא מפציעה בקרסול ויחזור לאימונים מלאים החל מיום ראשון.

הבוקר אמר קובצ'ביץ': "חשוב שנבוא מפוקסים וכולם יתנו 100 אחוז על המגרש. אם לא ניתן את כל כולנו לא נצליח לנצח. יש מחר הזדמנות למספר מחליפים להוכיח את עצמם ולהראות מה הם שווים. אני מקווה שנחזור עם 3 הנקודות מהרצליה".

שחקני הקבוצה קיבלו שיעור מאלף על מוטיבציה, התמדה וכח רצון, כאשר לפני האימון הם נפגשו עם רועי רוזנברג, כוכב נבחרת כדורסל הנכים של ישראל, חבר קרוב של ערן שדו, מאמן הכושר של בני יהודה. רוזנברג סיפר לשחקנים את סיפור פציעתו בצבא ותאר את תהליך השיקום וההתחברות למשחק הכדורסל, בו הוא מככב היום במדי הנבחרת.

השחקנים ישבו מרותקים וחלקם אמר כי היתה זו הרצאה מאלפת, על כח רצון בלתי רגיל, מוטיבציה ועמידה ביעדים. המאמן ניצן שירזי אמר : "זה היה יותר חזק ממה שאפשר לתאר במילים". שירזי מבין את חשיבות המשחק והוסיף : "זה משחק חשוב, שלא לומר קריטי. הוא יכול להצביע על הכיוון שלנו בתקופה הקרובה. זה משחק שיסמן אותנו או כקבוצת תחתית או כקבוצת אמצע טבלה ומעלה. בשלבים האלה של הליגה כל משחק הוא קריטי ובכל ניצחון אתה מטפס מספר שלבים למעלה והפסד מוריד אותך עמוק מטה".

שירזי לא מקל ראש ביריבתו : "זה משחק מורכב כי הרצליה הפסידה 3 פעמים בליגה, ומצד שני זו קבוצה שמנצחת בחיפה ואף כובשת 4 שערים וזה דבר לא פשוט בכלל". מאמן הזהובים התייחס למכת ההעדרויות שנחתה על קבוצתו :"אנחנו לא מגיעים בהרכב אופטימלי וזה חלק בלתי נמנע בקבוצת כדורגל, תמיד יש פציעות והרחקות אבל יש לנו סגל רחב, ומה שחשוב זה מי ישחק ולא מי שלא".

בתום האימון התאספו כל שחקני הקבוצה וההנהלה להרמת כוסית חגיגית בסוכה שנבנתה במתחם המגרש בשכונת התקווה. הבעלים חזי מגן ברך את הנוכחים, ואמר שאם כולם יתאחדו למטרה משותפת ויעשו כל מאמץ, תוכל הקבוצה לשמח לבבות בכך שתחזור עם 3 הנקודות מהמשחק בהרצליה.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, סלבר הודז'יץ', זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, יוסי רוזן, הרוויה קובצ'ביץ', אימורו לוקמן (אלי אברבנל), אסי בלדוט, ז'וז'ה דוארטה, משה ביטון

הרצליה מחפשת נקודות ראשונות

במכבי הרצליה מודעים לחשיבות המשחק. הרצליה, שהפסידה עד כה בכל שלושת המשחקים בליגה ובמאזנה אפס נקודות, תרצה לשאוף עידוד ממשחק הנצחון 2:4 מול מכבי חיפה באמצע השבוע במסגרת גביע הטוטו.

המאמן פרדי דוד ייהנה מסגל מלא, שכולל גם את מארסיו ג'ובאניני שחוזר מהרחקה ואת כפיר אדרי שעבר בבקרה התקציבית. השניים צפויים לפתוח בהרכב. במהלך השבוע תירגל דוד את שוער המשנה איתמר ניצן בהרכב הראשון, וייתכן מאוד שהוא זה שיפתח מחר בין הקורות במשחק הכל כך קריטי לקבוצה. זר אחר שעלול לאבד את מקומו בהרכב בנוסף לשוער פיטר מרליר הוא הבלם מטייה מוריץ' שמאכזב עד כה. חיים מלכה צפוי לפתוח במקומו.

הרכב משוער: איתמר ניצן (פיטר מרלייר), אושרי אלפסי, מארסיו ג'ובאניני, חיים מלכה, איתן עזריה, דייהו דיוויס, עומר בוקסנבוים, מהארן ראדי, שלו מנשה (כפיר אדרי), אלנתן סלמי, סעיד מקאסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully