וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריון, כניסתך לשלום, צאתך בחלום

28.9.2007 / 12:38

פיניקס לא צפויה לבצע טרייד על הפורוורד, שלמרות חוסר שביעות רצונו עתיד להישאר בסאנס. דווין בראון קרוב לחתימה בקליבלנד

אחרי ששון מריון, הפורוורד הכוכב של פיניקס סאנס, אמר כי נמאס לו מדיבורי הטרייד של הקבוצה והוא רוצה לעזוב, התהפכו לפתע היוצרות. כעת פיניקס צפויה להפסיק להעלות את הספקולציה לפיה יועבר השחקן, והוא יישאר, כפי הנראה, בקבוצה גם בעונה הקרובה.

שחקני פיניקס לא ממש מוטרדים מהעימות בין מריון להנהלה. "זה מטריד רק אם חושבים על זה. ברגע שמתחילים לשחק ומפסיקים לחשוב על זה, זו לא בעיה", אמר הגארד ראג'ה בל. בליגה העריכו כי מריון ישאיר בקרבו משקעים בעקבות הפרשיה האחרונה, אולם "בעבר הוא ידע להתעלות על עצמו".

"אמא, את צוחקת עליי?"

גרג אודן, הבחירה הראשונה בדראפט של פורטלנד טרייל בלייזרס, יחמיץ כידוע את העונה בשל ניתוח שעבר בברכו. בחודש וחצי הקרובים ייאלץ אודן ללכת על קביים, ובינתיים הופיע במתקן האימונים של הבלייזרס כשברכו חבושה בקרח.

"כשסיפרו לי על הפציעה, הסתכלתי על אמא שלי ואמרתי לה: 'אני בחוץ לכל העונה? את צוחקת עליי?'". תהליך ההתאוששות של אודן ייארך בין חצי שנה לשנה, כשהוא כבר החל לשחות ולבצע פעילויות גופניות שלא יעמיסו על הרגל הפצועה.

* אמריקה נרגשת ורועשת (טוב, לא ממש): לברון ג'יימס מתכונן לאירוח תוכנית "Saturday Night Live". לברון יחקה את מייקל ג'ורדן, שאירח את הבכורה בעונת 1991, כשבשנה שעברה עשה זאת פייטון מאנינג, הקוורטרבק של אינדיאנפוליס קולטס. בצוות מרוצים מהמלך. "הוא ממש טוב בזה, הוא יודע לשחק", פירגן לו המפיק לורן מייקלס.

* אחרי קיץ נטול כל פעילות בשוק ההעברות, נראה שקליבלנד עומדת לבצע את ההחתמה הראשונה שלה בפגרה הנוכחית. על פי דיווחים באוהיו, יודיעו הקאבס בקרוב על החתמתו של דווין בראון, הסווינגמן בן ה-29 שרשם ממוצע של 11.6 נקודות למשחק במדי ההורנטס בעונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully