וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למריון נמאס לחלוטין מפיניקס

26.9.2007 / 12:42

הכוכב של הסאנס לא יכול יותר לשמוע את שמו עולה בטריידים: "אני חושב שהגיע הזמן שלי לעזוב, אני בהחלט מעוניין במעבר ללייקרס"

פיניקס סאנס לא ממש מעוניינת בהמשך ההתקשרות עם הכוכב שלה, שון מריון, בכך אין חדש. השמשות מתכוונות כבר הרבה זמן למצוא איזשהו טרייד שיוציא את המגה-סטאר מהעיר, אבל בהתחשב בערכו זהו עניין לא פשוט.

אלא שגם למריון נמאס מהדיבורים הללו, והשחקן עצמו הביע את רצונו לעזוב את הקבוצה. "נמאס לי לשמוע את השם שלי עולה בטריידים. אני אוהב את פיניקס ואת האוהדים שלה, אבל אני חושב שהגיע הזמן שלי להמשיך הלאה", אמר השחקן בן ה-29 מביתו שבשיקגו.

למריון נותרו שנתיים בחוזהו, בהן הוא צפוי להשתכר בסכום שיעלה על 34 מיליון דולר. הוא אמר כי חוסר רצונם של הסאנס להאריך את החוזה אינו הסיבה העיקרית לרצונו להיפרד, אבל בהחלט גורם בעניין. "זה מפריע, אבל מעבר לכך זו העובדה שהשם שלי לא מפסיק לעלות".

מאוחר יותר חשף מריון את היעד המועדף אליו ירצה להגיע. "אני בהחלט מעוניין במעבר ללייקרס", סיפר המטריקס ל-ESPN. "דיברתי בנושא עם קובי בריאנט, והוא אימץ את הרעיון, ואמר שהוא שותף לרצון שלי להוציא זאת לפועל".

במידה והלייקרס יחליטו ללכת על מריון, הם ינסו ככל הנראה לשלוח את למאר אודום תמורתו לסאנס, שמצידם יצטרכו לבדוק היטב האם אודום התאושש לחלוטין מהניתוח אותו עבר בכתפו הקיץ. אופציה מעניינת נוספת העומדת בפניהם היא לבדוק את החלפתו של מריון באנדריי קירילנקו, טרייד שכבר נדון בין פיניקס ליוטה מוקדם יותר בפגרה הנוכחית, ועשוי לצוף מחדש בעקבות דרישתו של הפורוורד הרוסי לעזוב את הג'אז.

במינסוטה הורסים ובונים מחדש

אחרי הטרייד עם בוסטון על קווין גארנט, במינסוטה מתכננים חריש עמוק נוסף לקראת פתיחת העונה. סגל הטימברוולבס מאוייש ב-16 שחקנים, בהם חמישה שקיבלו מהסלטיקס בעסקת גארנט, והם מעוניינים לשחרר קצת לחץ. "אנחנו רוצים לעשות כמה תנועות, אבל החודש היה חלש מאוד", אמר קווין מקהייל, סגן נשיא המועדון.

* קורליס וויליאמסון, הפורוורד של סקרמנטו, עומד לפרוש ולעבור לקריירת אימון. וויליאמסון שיחק 12 עונות ב-NBA, זכה באליפות עם דטרויט פיסטונס ב-2004 ונבחר לשחקן השישי של העונה במדיהם ב-2002.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully