וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי בעקבות ריקי דייויס

27.9.2007 / 23:00

ההיט מנסים להשיג את הסווינגמן של מינסוטה יחד עם טרנטון האסל. הסלטיקס השלימו את הסגל, ווסטהד מונה לעוזרו של קרליסימו בסיאטל

במיאמי מתחילים להילחץ. מחנה האימונים של הקבוצה נפתח בשבוע הבא, ומבט חטוף על הסגל של אלופת 2006 מגלה הרבה סיבות לדאגה. אחרי שנכשלו בנסיון להחתים את מו וויליאמס וצ'רלי בל ממילווקי, הבינו בסאות' ביץ' שהחיזוק שהביאו עד כה לקו האחורי שלהם, בדמותם של סמוש פארקר הבינוני ופני הארדווי המתקמבק, לא יספיק להם על מנת להגיע לארץ המובטחת.

אי לכך ובהתאם לזאת עוסק פט ריילי בימים האחרונים בנסיונות נואשים לרקוח טרייד שינחית במיאמי מישהו שיוכל לסייע לדווין וויד ושאקיל אוניל להסתער מחדש על התואר. היעד המתבקש לחיפוש שחקנים בימים אלה היא מינסוטה, שמצאה את עצמה עמוסת שחקנים שלא ממש משתלבים בתכניות שלה אחרי הטרייד הבומבסטי ששלח את קווין גארנט לבוסטון.

השניים שמעניינים את מיאמי מתוך הסגל של הטימברוולבס, על פי ההערכות, הם ריקי דייויס וטרנטון האסל. דייויס, שקלע 17 נקודות למשחק בעונה החולפת, ידוע כשחקן בעייתי ולא קבוצתי במיוחד, אבל העובדה שהוא נכנס לשנת חוזה עשויה לגרום לו לשנות את דרכיו. האסל הוותיק עשוי לתרום בעיקר בחלק ההגנתי.

נלי מתלהב מבלינלי

דון נלסון מתלהב מאוד מהרוקי החדש שלו, מרקו בלינלי, ואף מעריך שהאיטלקי מסוגל לתפוס מקום בחמישייה של הווריורס כבר בפתיחת העונה. "פשוט רואים עליו שהוא עומד להיות כוכב", סיפר נלי, שגילה שבמחברת התרגילים שלו כבר מופיעים כמה המיועדים עבור בלינלי הצעיר.

* פול ווסטהד מונה לעוזרו של פי.ג'יי קרליסימו בסיאטל. ווסטהד הוותיק (68), הזכור בליגה בעיקר בזכות הקדנציה שלו בלייקרס, שהחלה בזכייה באליפות ב-1980 והסתיימה בזריקתו מהקבוצה שנה מאוחר יותר עקב דרישתו של מג'יק ג'ונסון, הוביל לפני כשבועיים את פיניקס מרקורי לאליפות ה-WNBA, וכעת הוא חוזר לליגה הטובה בעולם כחלק מהצוות המקצועי שילווה את קווין דוראנט בצעדי הראשונים במקצוענים.

* בוסטון השלימה את הסגל שלה לקראת מחנה האימונים אותו תערוך באירופה, עם החתמתם של אסטבן באטיסטה ודהנטי ג'ונס.

* קרלוס בוזר קיבל רשות מיוחדת לאחר לפתיחת מחנה האימונים של יוטה, בזמן שהוא שוהה לצידו של בנו המתאושש מניתוח השתלת מח עצם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully