וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סורמה: "אין לי מושג למה לא רצו אותי בחיפה"

28.9.2007 / 15:32

הרכש הפולני של בני סכנין מתאושש מהחווייה הירוקה ואופטימי לקראת בית"ר. חברת אסם תאמץ את הקבוצה תמורת 250 אלף שקלים

הקשר הפולני לוקאש סורמה, שהגיע לסכנין לפני כשלושה שבועות לאחר שנזרק ממכבי חיפה, אמנם לא ממש מכיר את כל שחקני בית"ר ירושלים, אבל יודע שהאלופה היא הקבוצה הכי עשירה בליגה, ומודע לכך שמצפה לקבוצתו משחק קשה ביום ראשון הקרוב.

מצד שני אין לו ספק שסכנין יכולה להוות יריבה שווה לבית"ר :"אנחנו מרגישים טוב לקראת המשחק, יש לנו שבע נקודות בטבלה וזה נותן לנו בטחון. צריך להיות אופטימיים לקראת כל משחק. אנחנו מודעים לכך שבית"ר היא הקבוצה הכי עשירה, והכי טובה בליגה הישראלית. שמעתי שיש לה הרבה נציגים בנבחרת ישראל וזה אומר הרבה על הקבוצה, אנחנו בהחלט צריכים לכבד את בית"ר, אבל בבית שלנו אני מקווה שהקהל ידחוף אותנו למשחק טוב ולנצחון".

הפולני יודע שכל תוצאה פרט להפסד תהיה הישג עבור סכנין ואומר: "הכי חשוב בשביל סכנין שנשחק טוב ונציג כדורגל חיובי. הרבה פעמים אתה משחק טוב ומפסיד ומצד שני יש משחקים בהם אתה לא כל כך טוב אבל לוקח שלוש נקודות. אני חושב שאם נחשוב בראש איך לתקוף ולהבקיע שערים ולא רק להתגונן נוכל לנצח ביום ראשון את המשחק. יש לנו צ'אנס לנצח בבית שלנו ואני באופן אישי עולה לכל משחק בשביל נצחון".

סורמה מעדיף שלא לזכור את החוויה שעבר תחת שרביטו של רוני לוי: "אני שחקן מנוסה, עברתי כבר המון קבוצות, יש בכדורגל רגעים טובים ויש גם רגעים רעים. בשבילי מה שקרה בחיפה זה חלק מהעבר ואני למדתי בחיים להסתכל רק קדימה. אין לי מושג למה לא רצו אותי בחיפה אבל עובדה שאני לא שם. אני מקצוען ומה שחשוב לי עכשיו זה רק לשחק טוב כאן בישראל ולהצליח עם בני סכנין".

עוד לפני בית"ר: לסכנין יש ספונסר חדש

קבוצת בני סכנין קיבלה הערב (חמישי) זריקת עידוד לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים כאשר מנכ"ל אסם, גזי קפלן הודיע הערב ליו"ר הקבוצה מאזן גנאים כי אסם תאמץ העונה את בני סכנין, והעניק לגנאים צ'ק על סך 250 אלף ש"ח, הדברים נאמרו במהלך ארוחת שבירת הצום שנערכה במסעדה בעיר עראבה, בה נכחו אורחים רבים וכ-150 ממכובדי העיר סכנין.

בתוך כך, עדיין לא נמצא פתרון לבעיית מימון כח האבטחה למשחק ביום ראשון, כאשר גנאים ממשיך בכל תוקף לסרב לחתום על דרישת המשטרה המופרזת לטעמו, להעמיד כח של 360 שוטרים וכ-150 סדרנים. מחר תערך שיחה נוספת בין גנאים ליושב ראש ההתאחדות אבי לוזון, בה שוב ינסו למצוא פתרון לנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully