וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי מוציא את העצבים על השופט

27.9.2007 / 15:50

מילאן חזרה מפאלרמו עם הפסד, ומאמנה מאשים: "כששחקן תופס את הכדור בידו, זו טעות ענקית של השופט". טאדיי הפצוע ייעדר שבועיים

אחרי הניצחון הקליל על בנפיקה ליסבון בליגת האלופות, היה נדמה שמילאן תביא את יכולותיה בזירה אירופית גם לסרייה A, אבל מסתבר שבליגה המקומית אלופת אירופה פשוט לא מסוגלת להתרומם. הרוסונרי חזרו מפאלרמו עם הפסד חוץ (2:1) דרמטי לאחר שער של פאבריציו מיקולי בתוספת הזמן. עם ניצחון בודד מחמישה משחקים, המאמן קרלו אנצ'לוטי מתוסכל ביותר, והפנה את זעמו לשופט המשחק. "כן, ההפסד מכעיס אותי מאוד, גם בגלל שאנו לא ראויים לו וגם משום שקופחנו".

מילאן, שהיתה פשוט מצוינת מול הסיציליאנים, באה בטענות על כך ששער השוויון של פאלרמו לא היה חוקי, וזאת משום שאמאורי נגע בידו במהלך שהוביל לשער של איימו דיאנה. "כששחקן קופץ ותופס את הכדור בידו, זו טעות ענקית של השופט, ממש כמו להחמיץ מול שער ריק. יצרנו מצבים, פגענו פעמיים בקורה, אולי עלינו לשפר את החדות. יכולנו להגדיל את היתרון שהעניק סיידורף, אבל לא ביצענו זאת".

טוטי חושב רק על יונייטד

רומא עדיין מוליכה את הליגה האיטלקית, אבל אחרי התיקו בחוץ נגד פיורנטינה (2:2) היא מאבדת גובה וחולקת את אותו מספר נקודות כמו לאלופה אינטר. את טוטי כל זה לא מעניין כרגע. הג'יאלורוסי יפגשו במחזור הבא את אינטר, אבל קפטן רומא חושב רק על הנקמה על מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות.

בעונה שחלפה ספגה רומא את תבוסה קשה , 7:1, באולד טראפורד והודחה בצורה משפילה מהצ'מפיונס. ההשפלה כה צורבת עד שטוטי הצהיר בתקשורת האיטלקית כי הוא מעדיף לנצח את האנגלים מאשר את אינטר. מי שיחמיץ את המשחקים האלה הוא קשרה של רומא, רודריגו טאדיי, שנפצע נגד הויולה וייעדר כשבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully