וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: הנה היא עולה, האלופה

26.9.2007 / 23:00

רומא שוב איבדה יתרון וסיימה ב-2:2 עם פיורטינה, אינטר נצמדה אליה בפסגה אחרי 0:3 על סמפדוריה. מילאן הפסידה בדקה ה-90

ירדו עליה, קטלו אותה, השפילו אותה, אבל אינטר נצמדה היום (רביעי) לראשות הטבלה האיטלקית, אחרי שגברה 0:3 על סמפדוריה. האלופה ניצלה תיקו שני ברציפות של רומא, שסיימה ב-2:2 מול פיורנטינה אחרי משחק מצוין. מילאן ממשיכה את פתיחת העונה הלא משכנעת, כשהפסידה 2:1 לפאלרמו בסיציליה. ניצחון ראשון ללאציו.

פיורנטינה - רומא 2:2

רומא שוב מעורבת במשחק צמרת מרתק, שוב מאבדת יתרון ושוב מסיימת ב-2:2 שעושה לה עוול. אחרי שלושה ניצחונות, הרומאים מאבדים נקודות, אבל עדיין נראים מצוין.

מנסיני הברזילאי העלה את רומא ליתרון בדקה ה-19 אחרי הקפצת אמן מחוץ לרחבה, אבל גאמבריני השווה (24). לודביק ג'יולי קבע 1:2 לרומא בסיומה של התקפה מצוינת, אבל בדקה ה-80 הכשלה מפוקפקת על ויירי אפשרה למוטו להשוות מהנקודה הלבנה בשערו הרביעי העונה.

אינטר - סמפדוריה 0:3

זה התחיל בהפסד לפנרבחצ'ה, נמשך ב-2:2 עם ליבורנו, ובאינטר כבר נכנסו ללחץ. "אצלנו הכל יוצא מפרופורציות", ידע להגיד מאנצ'יני, והוא יודע על מה הוא מדבר. צמד של זלאטן איברהימוביץ' (23 ו-49) ועוד אחד של לואיס פיגו (58) הבטיחו לאלופה לא רק ניצחון, אלא גם שקט תעשייתי וסתימת פיות. סמפדוריה עדיים רק עם ניצחון בודד בחמישה משחקים.

יובנטוס - רג'ינה 0:4

גם יובה חזק בעניינים. אחרי שהגברת הזקנה הוציאה 2:2 מרשים באולימפיקו, חניכיו של ראניירי הפציצו רביעייה במחצית השנייה אחרי מחצית ראשונה מאופסת. ניקולה לגרותאליה (48), חסן סאליאמיצ'יץ' (50), דויד טרזגה (76) ורפאלה פאלדינו (90) כבשו. יובה עם 10 נקודות, נקודה אחת מאחורי המובילות, ורק שתי נקודות מפרידות בין המקום הראשון למקום השביעי בצמרת האיטלקית הצפופה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

פאלרמו - מילאן 1:2

סנסציה בסיציליה. מילאן ממשיכה לאבד גובה, אחרי ששוב הפסידה, הפעם בדקה ה-90. זה התחיל טוב עם שער של סיידורף (10) משער בספק נבדל, ומילאן המשיכה לשלוט ולעשות במגרש כשלה, אבל הרבתה להחמיץ בחוסר אחריות. ואז זה הגיע. שער של דיאנה (73) השווה, ובדקה ה-93 מיקולי (בעוד שער מפוקפק) השלים מהפך דרמטי. אלופת אירופה רק עם 6 נקודות וניצחון אחד מחמישה משחקים, הלחץ במילאנו עובר מאינטר למילאן.

תוצאות נוספות

פארמה - טורינו 0:2
נאפולי - ליבורנו 0:1
גנואה - אודינזה 2:3
לאציו - קליארי 1:3
קטאניה - אמפולי 0:1
סיינה - אטאלנטה 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully