וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפחות אופ"א לא עושה לגרנט בעיות

27.9.2007 / 14:50

הארגון הודיע כי מבחינתו המאמן הישראלי רשאי לאמן את צ'לסי באלופות. פרגוסון לא מעכל את הדחת יונייטד מגביע הליגה: "זה הלם עבורנו"

אבהרם גרנט השיג אמש (רביעי) את ניצחונו הראשון כמאמן צ'לסי, 0:4 על האל בגביע הליגה, אבל הישראלי רחוק מלקבל דקה של שקט באי הבריטי. מנצ'סטר יונייטד כבר הודיעה כי תפעל נגד מינויו למאמן הכחולים משום שאין לו את הסמכה פורמלית לאמן בפרמיירליג, אותה הוא חייב להמציא תוך שלושה חודשים. אבל גרנט יכול להיות מרוצה בינתיים, כשאופ"א הודיעה היום (חמישי) כי אין בכוונתה לאסור עליו לאמן במסגרת האירופית, למרות חוסר הבהירות בנוגע להסמכותיו.

"אנו מחכים לתוצאת השיחות בין צ'לסי, התאחדות הכדורגל הישראלית והליגה האנגלית", אמר דובר אופ"א, "אך איננו מתכוונים להרחיקו מהקווים או לאסור עליו לבצע את תפקידו". אופ"א הודיעה כי אין בכוונתה להתערב בנושא, אלא אם ההתאחדות האנגלית תגיש תלונה רשמית בענין, בשל היות גרנט חסר תעודת Pro אותה דורשים האנגלים.

בינתיים השדים האדומים, שכאמור מנסים לטרפד את מינוי גרנט, הודחו במפתיע מגביע הליגה, אחרי שהפסידו לקובנטרי באולד טראפורד (2:0). יכולתם החלשה של שחקני יונייטד עוררה את חמתו של המאמן אלכס פרגוסון. "אני לא מעוניין להסביר מדוע הפסדנו. זו היתה פשוט הופעה רעה. הצבתי שחקנים צעירים שבנינו במהלך השנים, כך שזה היה מאכזב. זה הלם עבורנו. אני מקווה שאותם צעירים ילמדו מזה ויוכיחו את עצמם". הסקוטי, שהחליף את ההרכב שניצח את צ'לסי בליגה, כיוון בעיקר לג'וני אוואנס ודני סימפסון שערכו את הבכורה בבוגרים, וגם לצעירים אחרים כמו נאני וכריס איגלס. "לכמה מבחורים האלה יש יכולת טובה, אבל זה היה מאוד מאכזב, האמינו לי".

את מנג'ר קובנטרי, איאן דואי, לא עניינו האכזבות של פרגי. "לבוא לאולד טראפורד ולנצח, זה פנטסטי. כל אחד היווה חלק במה שייהפך לסטנדרט בהמשך העונה. אלכס הוציא החוצה כאלה שיכלו לנצח לו את המשחק, אבל אנו היינו מספיק טובים כדי לבצע את המשימה".

עכשיו גם העוזר של אברהם גרנט בבעיה

נחזור לאברם. צ'לסי מכחישה את השמועות שהיא מתכוונת להחתים מאמן אחר במקומו של אברהם גרנט, אבל הולנד לא מתרשמת מההכחשות. "הסאן" מפרסם כי ההתאחדות ההולנדית הודיעה כי היא מתכוונת להילחם על מאמן נבחרת האורנג', מרקו ואן באסטן, עוד אחד מהשמות הרבים שמועמדים לצ'לסי. "ההתאחדות ההולנדית רוצה לראותו ממשיך בתפקידו", אמר דובר ההתאחדות והוסיף כי ואן באסטן נצפה באולד טראפורד במשחקה של מנצ'סטר נגד הכחולים, "רק כדי להיפגש עם אדווין ואן דר סאר".

הדי ההפסד של צ'לסי ליונייטד (2:0) מסרבים להעלם, והיום (חמישי) הודיעה ההתאחדות האנגלית כי תעמיד לדין את הקבוצה על התנהגות שחקניה אחרי האדום אותו ספג ג'ון אובי מיקל. השחקנים התגודדו סביב שופט המשחק, וההתאחדות האנגלית ראתה זאת בחומרה. גם עוזרו של גרנט, סטיב קלארק, יועמד לדין על "שימוש במילים מעליבות כלפי צוות השיפוט". לצ'לסי יש אפשרות להגיב על הטענות עד 12 באוקטובר.

עדכון ראשון: 11:00, 27/09/07
עדכון אחרון: 14:50, 27/09/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully