וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט חכם האל חלשים

26.9.2007 / 22:38

צ'לסי נושמת לרווחה אחרי 0:4 על האל סיטי הקטנה בגביע הליגה, ניצחון ראשון לגרנט באנגליה. יונייטד הודחה אחרי 2:0 לקובנטרי בבית

מזל טוב לאברהם גרנט, וחג סוכות שמח. המאמן הישראלי השיג היום (רביעי) את ניצחונו הראשון כמאמן באנגליה, לאחר שצ'לסי הביסה 0:4 את האל סיטי. אומנם מדובר רק בגביע הליגה, והאל ממוקמת רק בתחתית ליגת המשנה, אבל במצב הלחוץ שבו נמצאת צ'לסי ובמתח שבו היה נתון גרנט מאז שמונה לתפקיד - כל ניצחון הוא הישג, ובעיקר מספק מעט שקט ואוויר לנשימה.

צ'לסי סובלת ממכת פציעות קשה, וגרנט נאלץ לבצע שבעה שינויים בהרכב מזה שנוצח באולד טראפורד. אבל בדיוק בשביל זה אברמוביץ' שילם מאות מיליוני ליש"ט, בשביל ספסל עמוק ואיכותי, ושערים של סקוט סינקלייר (37 ו-81), סלומון קאלו (48) וסטיב סיידוול (52) עשו את העבודה.

גרנט סיכם בסיום המשחק: "זה היה משחק טוב, משחק פתוח, לפעמים פתוח מדי. כבשנו ארבעה שערים מצוינים, למרות שתמיד קשה לשחק בגביע נגד קבוצות קטנות, כי רק לך יש מה להפסיד. אפשר היה לראות שהתכוננו טוב למשחק".

גרנט גם הגיב למחול השמועות על בואם של מאמנים מחליפים לצ'לסי. "כאשר אתה מגיע למועדון גדול שכזה, יש הרבה שמועות. אני צריך לעבוד, אחרים צריכים לכתוב. אין לי מה להוסיף".

"האווירה טובה בחדר ההלבשה, ורואים את זה על המגרש", אמר גרנט, "אני יודע שהשחקנים מחויבים לגמרי למועדון. חשוב יותר שהם יהיו מחויבים לקבוצה, ולא אליי".

מהלך המשחק

צ'לסי פתחה את המשחק עם לחץ על שער האורחת, אבל על אף שהשיגה שמונה קרנות בחצי השעה הראשונה, לא הצליחה לסכן את השער של האל סיטי. בדקה ה-37 גרנט שיחרר אנחת רווחה. שון רייט פיליפס העביר כדור רוחב, וסקוט סינקלייר היה שם כדי לכבוש ולהעלות את קבוצתו ליתרון 0:1.

עם פתיחת המחצית השנייה התוצאה הוכפלה. קלאודיו פיזארו הגביה כדור מדויק לרחבה, וסלומון קאלו נגח חזק כדי לקבוע 0:2. בדקה ה-52 זה כבר היה 0:3. שוב היה זה פיזארו שמצא את סיידוול, והקשר שלח בעיטה חזקה מ-25 מטר, שנעצרה רק ברשת. בדקה ה-82 ג'ו קול מצא את קאלו, והשחקן מחוף השנהב שוב מצא את הרשת מ-12 מטר וקבע 0:4.

יונייטד בחוץ

מנצ'סטר יונייטד, לעומת זאת, סיימה את דרכה במפעל. גם היונייטד עלו בהרכב חסר, אבל בניגוד לצ'לסי, האלופה הפסידה 2:0 לקובנטרי (צמד של מיכאל מיפסוד) באולד טראפורד.

תוצאות נוספות:
טוטנהאם - מידלסברו 0:2
פולהאם - בולטון 2:1
אסטון וילה - לסטר 1:0
שפילד וונסדיי - אברטון 3:0
ווסטהאם - פלימות' 0:1
בלקבורן - ברמינגהאם - 0:3

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully