וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין והמשטרה עדיין במבוי סתום

26.9.2007 / 13:50

גנאים מסרב בתוקף לכוח השיטור הכבד שנדרש ממנו ופנה לסיוע ההתאחדות. לוזון: "השארתי הודעות והמשטרה לא חזרה אליי"

ארבעה ימים לפני המשחק המסקרן בין בני סכנין ובית"ר ירושלים, ועדיין לא נמצא פתרון לעניין מימון כוח האבטחה הגדול למשחק. יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים, מסרב בכל תוקף לחתום על דרישת המשטרה לכמות של כ-360 שוטרים ועוד כ-150 מאבטחים וכרגע העניין נמצא במבוי סתום. גנאים, שאף פנה ליושב ראש ההתאחדות, אבי לוזון, בבקשה לעזרה, עדיין לא קיבל תשובות וכרגע לא ברור מי יישא בעלויות הכבדות של כוחות האבטחה למשחק.

הבוקר (רביעי) אמר גנאים לוואלה! ספורט: "אני בשום פנים ואופן לא אחתום על דרישת המשטרה. אני לא יכול להרוס במו ידיי את המועדון שבניתי במשך שנים רבות. עדיין לא קיבלתי שום תשובה מאבי לוזון ואני לא יודע מה יהיה". גנאים התייחס גם לדבריו של ארקדי גאידמק, שהבטיח לעזור לסכנין במימון האבטחה, ואמר: "ארקדי לא פנה אליי ולא דיבר איתי. אני גם לא מתכוון לפנות אליו, זה לא נעים ולא מכובד".

לגבי ההפסד בפתח תקוה במסגרת גביע הטוטו הוסיף היושב ראש: "לא קרה שום דבר. אמנם כל משחק הוא חשוב, אבל הראש של השחקנים נמצא כבר במשחק ביום ראשון. יותר חשוב שניקח את הנקודות במשחק מול בית"ר".

יושב ראש ההתאחדות, אבי לוזון, אמר היום לוואלה! ספורט : "אין לי תשובות עדיין, השארתי הודעות ולא חזרו אליי מהמשטרה, נחכה ונראה מה יהיה". מהנהלת סכנין נמסר כבר אמש כי כל 4,500 הכרטיסים למשחק נמכרו, והקופות לא תיפתחנה ביום המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully