וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גביע הטוטו הוא מפעל חשוב לבני יהודה"

24.9.2007 / 20:28

ניצן שירזי לוקח ברצינות את המשחק מול הפועל תל אביב (שלישי, 18:30) ועולה בהרכב מלא, מלבד קובאצ'ביץ' שעדיין פצוע

"אנחנו רוצים לנצח בכל מסגרת ומתייחסים ברצינות לכל מפעל", אמר הערב מאמן בני יהודה ניצן שירזי לקראת המשחק בו יארחו הכתומים את הפועל ת"א (שלישי, 18:30). הזהובים סיימו את הכנותיהם לקראת המשחק ולרשותו של המאמן צפוי לעמוד סגל מלא, למעט הקשר הקרואטי הרוויה קובאצ'ביץ', שפצוע בקרסול, זכר לכניסה הפראית של מזואה אנסומבו במשחק הליגה הקודם בין שתי הקבוצות. הקרואטי התאמן הערב לראשונה מאז הפציעה, ערך אימון ריצה קל ותרגילי גמישות עם מאמני הכושר והפיזיותרפיסט.

את מקומו של קובאצ'ביץ' בהרכב צפוי לתפוס מחר עוז ראלי הצעיר, ומעבר לכך ימשיך שירזי עם ההרכב הרגיל, מה שמותיר את משה ביטון וז'וז'ה דוארטה בחוד. "אמרתי כבר לא פעם שגביע הטוטו זה מפעל של התייחסות", הוסיף שירזי, "מי שמתייחס ברצינות למפעל הזה, תוצאותיו בהתאם. זהו מפעל חשוב במיוחד למועדון מהסוג של בני יהודה, אם נצליח לנצח ולהעפיל לשלבים הבאים, נוכל להחזיר משהו למועדון.

המאמן התייחס גם להמשחק האגרסיבי של שחקני הפועל ת"א במשחק הליגה האחרון בין הקבוצות ואמר: "כעסתי על שחקן ספציפי, זה עבר, ומחר זו כבר מסגרת אחרת. הכדורגל מטבעו הוא משחק אגרסיבי, סביר להניח שגם מחר יהיה כך אבל בגבולות המותר והסביר.

שירזי לא שכח את מאורעות השבוע וביקש גם לפרגן לאברהם גרנט: "צריך להסיר את הכובע בפניו, להצדיע לו. הוא הגיע למקום שרק בחלום ובפנזטיה אפשר לתאר. אין לי צל של ספק שהוא יצליח שם. אני בטוח ומשוכנע שזהו מינוי על רקע מקצועי נטו. אף אחד לא מקבל קבוצה על בסיס של חברות אלא על בסיס של הערכה ואם אברמוביץ' נתן לו את המשרה, סביר להניח שהוא חושב שהוא יכול להוביל את המועדון העצום הזה".

הרכב משוער: דלה איינגובה, איציק עזוז, סלבר הודזיץ', זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, יוסי רוזן, עוז ראלי, אסי בלדוט, משה ביטון, ז'וזה דוארטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully