וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגנאים אין כוח לדרישות המשטרה

24.9.2007 / 12:30

יו"ר בני סכנין מאיים להעביר את המשחק מול בית"ר ירושלים לקרית אליעזר: "אני לא מתכוון לממן את כמות השוטרים שדורשים ממני"

"אם המשטרה לא תלך לקראתנו בעניין כמות השוטרים והסדרנים, אין לי בעיה להעביר את המשחק לקרית אליעזר", כך אמר היום (שני) יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים. אמש, בישיבת התיאום בין הגורמים המעורבים באבטחת המשחק מול בית"ר ירושלים ביום ראשון הקרוב, העמידה המשטרה דרישה להנהלת בני סכנין, לדאוג לכח של כ-330 שוטרים ועוד כ-150 מאבטחים.

הבוקר שוחח גנאים עם מפקד האירוע, סנ"צ רמי נוימרק, מפקד תחנת המשטרה במשגב, במטרה להוריד את כמות השוטרים והמאבטחים שדורשת המשטרה ביום המשחק. גנאים הופתע מאוד שהמשטרה לא רק שלא הסכימה בקיצוץ הכמות אלא אף העמידה דרישה להוסיף שוטרים. כעת עומדת הדרישה על כ-360 שוטרים ועוד 150 מאבטחים. גנאים הודיע חד משמעית למפקד התחנה כי הוא בשום פנים ואופן לא חותם על הכמות הזו ואף פנה ליו"ר ההתאחדות אבי לוזון בבקשה לעזרה בסוגיית השיטור למשחק הרגיש. לוזון הבטיח כי ידבר עם מפכ"ל המשטרה במטרה למצוא מימון לכמות הגדולה או להמציא פתרון אחר לסוגייה.

"לא השתגעתי ואין לי כל כוונה לחתום על כמות מוגזמת שכזו", הוסיף גנאים. "מה אנחנו, צ'לסי? אנחנו באים למשחק כדורגל, זה לא מחנה צבאי כאן. אני לא מתכוון לממן את כל הכמות הזו כי זו דרישה מוגזמת לגמרי. אם אני משלם את הכמות שהמשטרה דורשת אני הורס את המועדון בידיים שלי. אנחנו בסכנין מתכוננים למשחק כדורגל, הקהל באווירה חיובית, לי אין שום מידע שמישהו מתכוון לקחת את החוק לידיים ואם למשטרה יש מידע מודיעיני שכזה שתטפל במי שצריך".

הרשות לבקרת התקציבים העבירה הבוקר למשרד החקירות "וייצמן-יער", תלונה נגד בני סכנין. בתלונה מוצגות חשדות לכאורה לגבי חוזים כפולים שערכה סכנין עם איליה יבוריאן ומאור בוזגלו. בנושא זה אמר גנאים: "כנראה שכואב למספר אנשים שסכנין מצליחה. אבל זה לא יעזור לאף אחד. הקבוצה מנוהלת בצורה מסודרת נקיה וטובה".

מבחן אחרון לקראת בית"ר

לפני המשחק הגדול מול בית"ר בליגה, עוסקים היום בסכנין בהכנות לקראת משחק גביע הטוטו מחר, מול מכבי פתח תקוה. המאמן אלישע לוי צפוי לפתוח עם ההרכב החזק ביותר העומד לרשותו, למעט הבלם המורחק יא יא פטי שלא ישחק גם מול בית"ר. את מקומו של פטי בהגנה צפוי לתפוס הבלם גבע ברקאי.

היום אמר לוי לוואלה! ספורט: "אנחנו לוקחים כל משחק ברצינות וננצל את המשחק מחר להרצת ההרכב לקראת יום ראשון. גם את ארבעת החילופים בכדי לתת מנוחה למי שצריך. יש לנו כבר שלושה נצחונות בגביע הטוטו ואנחנו רוצים להבטיח את העליה לשלב הבא". לוי מתייחס לחסרונו של יא יא פטי המורחק: "פטי שחקן מאוד חשוב בסכנין והחסרון שלו משמעותי, גם בגלל התפקיד שלו וגם בגלל היכולות שלו. נצטרך לעשות את המקסימום גם בלעדיו".

הרכב משוער: מאיר כהן, עבד רבאח, ליאוניד קרופניק, גבע ברקאי, באסם גנאים, ג'ון קולמה, לוקאש סורמה, חאלד חאליילה, חאמד גנאיים, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully