וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד: לואיס נגד במבה

23.9.2007 / 20:00

אלון חזן יבחן את הבלם יוסף במבה, 21, במשחק גביע הטוטו מול מכבי נתניה, אבל הברזילאי אנדרה לואיס, שחתם על חוזה בקבוצה, נעלב

מ.ס. אשדוד תגיע מחר לנתניה (שני, 18:30, הקופסא) למפגש במסגרת המחזור הרביעי של בית א' בגביע הטוטו. עבור שחקניו של אלון חזן תהיה זו הכנה מצוינת, כיוון שאשדוד פוגשת במשחק הליגה הבא את אותה מכבי נתניה, הפעם באיצטדיון הי"א.

יוסף במבה, בלם בן 21, המשתייך לסגל נבחרת חוף השנהב עד גיל 21, נחת בארץ ונטל חלק באימון הערב. במבה, שהשתייך בעבר למחלקת הנוער של הפועל פ"ת ואף שיתף פעולה עם טוטו תמוז, הגיע למספר ימי התרשמות באשדוד וצפוי להיבחן במשחק מחר בנתניה.

מי שלא כל כך אהב, בלשון המעטה, את הגעתו של במבה, הוא בלמה הברזילאי של אשדוד, אנדרה לואיס, ששב הערב להתאמן עם חבריו, וזאת לאחר שלא הורשה להתאמן בשבוע שעבר עקב איחור למשחק האימון מול הפועל ר"ג. לואיס כועס מאוד על כך שבאשדוד ממשיכים להנחית בלמים להתרשמות, וזאת למרות שרק לפני מספר ימים הוא חתם על חוזה בקבוצה.

המאמן אלון חזן הצהיר בעבר שגביע הטוטו הוא מפעל חשוב אך הוא גם משמש להכנת הקבוצה למשחקים החשובים יותר בליגה. חזן לא צפוי לתת מנוחה לשחקניו המרכזיים ונראה שיעלה בהרכבו החזק ביותר.

הרכב משוער : סמי אג'יי, מיקי עטיה, מאור זוהר, אדיר טובול, רחמים צ'קול, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, אנדרס איימאר (דוד רביבו), עידן מליחי, קובי דג'אני, שי הולצמן, עידן שריקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully