וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנאים: "הפעם זה יהיה שונה"

23.9.2007 / 11:43

מאזן גנאים מלא באופטימיות לקראת המפגש הטעון מול בית"ר ירושלים. בסכנין ינסו להפחית בדרישות המשטרה למספר השוטרים למשחק

במקביל להכנותיה לקראת המשחק המסקרן מול בית"ר ירושלים, בני סכנין חזרה היום (ראשון) להתאמן לקראת משחק גביע הטוטו ביום שלישי מול מכבי פתח תקוה. אלישע לוי לא צפוי לערוך שינויים בהרכב שפתח לאחרונה בליגה ובגביע הטוטו, מלבד שיתופו של גבע ברקאי, שימלא את מקומו של הבלם המורחק יאיא פטי.

הבוקר (ראשון) נערכה במשטרת משגב ישיבת הערכות לקראת המשחק בו תארח בני סכנין את בית"ר ירושלים ביום ראשון הבא. הישיבה נערכה במשרדו של סנ"צ רמי נוימרק, מפקד תחנת משגב, והוא זה שיהיה אחראי על ניהול האירוע ביום המשחק. בישיבה לקחו חלק נציגי המשטרה,קציני מודיעין, קציני הבטחון של שתי הקבוצות ונציגי ההנהלות.

כל אחד מהמשתתפים הציג לנוימרק את חלקו בהערכות לקראת המשחק. הנוכחים עסקו בין השאר בהסדרי ההגעה למשחק, כניסת הקבוצות למגרש עצמו, הפרדת מחנות האוהדים ביציע ובמגרשי החניה, הפצת הכרטיסים וסידורי אבטחה שונים למניעת התפרעויות האוהדים. עוד סוכם כי שוטרי יס"מ רבים וכן מספר גדול של בלשים סמויים ישבו בתוך מחנות האוהדים על מנת לשמור על הסדר במהלך המשחק. המשטרה, מתכוונת לנקוט ביד קשה כלפי מתפרעים ומפירי סדר.

גנאיים התרעם הבוקר בפני נוימרק על הדרישה המוגזמת של המשטרה ל-340 שוטרים וכ-150 מאבטחים. מחר תערך פגישה נוספת בין הצדדים ובה ינסה גנאים להפחית במספר השוטרים הנדרשים למשחק.

עד כה נמכרו כ-2,500 כרטיסים למשחק. 500 כרטיסים ועוד 50 הזמנות הועברו לירושלים כאשר המשטרה מחזיקה בידה כ-100 כרטיסים נוספים. בהנהלת סכנין מעריכים כי תוך יום או יומיים יימכרו כל הכרטיסים. ביום המשחק לא יפתחו הקופות.

היושב ראש מאזן גנאים שנכח בישיבת התיאום הבוקר, אמר לוואלה! ספורט: "כל הנוכחים בישיבה הבוקר רוצים דבר אחד, שהמשחק יתחיל בשלום ויגיע לסיומו בשלום. כל הצדדים אופטימיים שהפעם זה יהיה שונה מכמה סיבות. גם המצב הטוב בטבלה ובעיקר כי האוהדים יודעים היום שכל התפרעות תעלה ביוקר לקבוצתם. המשטרה הבטיחה לנקוט ביד קשה כלפי המתפרעים ונקווה שלא נגיע למצב הזה".

"אני מסתובב ברחוב הסכנינאי" הוסיף גנאים, "ואני מריח אופטימיות גדולה בקרב האוהדים שהפעם הם מבינים את חשיבות העניין ויבואו רק בשביל לעודד, זה חשוב לקבוצה וזה גם יעזור להעביר את המשחק הזה בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully