וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנאים: "נצטרך להסתדר גם בלי פטי"

20.9.2007 / 14:05

מאזן גנאים שוקל לערער על העונש הקשה שספג בלם סכנין, אך מאמין כי יוכל להתמודד מול הכסף של בית"ר. זנדברג שוחרר מאימון בית"ר

בסכנין ממשיכים להתכונן למשחק המסקרן בשבוע הבא, בו תארח הקבוצה את האלופה, בית"ר ירושלים. היום עסקו בסכנין בגזר הדין הקשה שקיבל אמש בלם הקבוצה, יא יא פטי, שהורחק מ-2 משחקים בפועל ועוד 2 על תנאי, זאת לאחר שנתפס במצלמות הטלוויזיה כשהוא מתקוטט עם מגן מכבי נתניה, דדי בן דיין, במהלך משחק הנצחון 2:1 בשבת האחרונה. הדיין לא חס גם על מגן נתניה, וגזר עליו עונש דומה.

"אנחנו בודקים אם אפשר לערער על העונש ואם כן כמובן שנעשה זאת", אמר יושב ראש סכנין, מאזן גנאים, "יכול להיות שבמקרה של הרחקת שחקן לא ניתן לערער אבל אנחנו בודקים את כל האפשרויות. נעשה הכל כדי שפטי ישחק מול בית"ר. חבל מאוד, זה עונש כבד לשני השחקנים. לדעתי שניהם דחפו אחד את השני לפי המותר בחוק. דחיפות מן הסוג הזה קורות עשר פעמים בכל משחק, אבל כנראה שרצו לתת עונש למען יראו ויראו וללמד את כל הליגה לקח על חשבון סכנין ונתניה. מבחינתנו, דווקא במשחק הכי קשה והכוונה היא למשחק הבית מול בית"ר ירושלים בעוד שבוע וחצי, הורחק השחקן הכי משמעותי, אבל כקבוצה עם סגל של 20 שחקנים נצטרך להסתדר גם בלעדיו".

גנאים התייחס גם למשחק עצמו ואמר: "הכי חשוב שהוא יתחיל בשלום ויסתיים בשלום. אני קורא מכאן למחנות שתי הקבוצות שיוכיחו לכולם שאפשר גם אחרת, בלי גזענות ובלי אלימות. בית"ר ירושלים קבוצה חזקה אבל מצד שני אני לא מכיר ספורטאי שעולה למגרש בידיעה שהוא לא יכול לנצח. נעשה הכל בכדי להשאיר לפחות חלק מהנקודות אצלנו בבית".

במידה והערעור על עונשו של פטי לא יתקבל, מי שצפוי לתפוס את מקומו הוא הבלם הוותיק גבע ברקאי, שחוזר לעצמו אחרי פציעה וצפוי לפתוח לראשונה בהרכב בליגה, מול סוללת הכוכבים של בית"ר. "מבחינתי זו הערכות רגילה לחלוטין", מספר ברקאי, "זה נכון שיש לבית"ר התקפה מרשימה אבל התכונה היא שונה רק בגלל שזו בית"ר ובגלל ההיסטוריה של המפגשים מולה. גם התכונה של תושבי העיר שונה בגלל שזו בית"ר, ברור שיש עניין מעבר למשחק רגיל".

הבלם התייחס לצד המקצועי ואמר: "זה אמנם קצת רחוק ויש אפילו משחק גביע טוטו באמצע אבל הקבוצה במומנטום חיובי ונקווה שזה ימשיך גם איתי מול בית"ר. מדובר באלופה, הקבוצה הכי טובה בארץ. נרצה להיות שווים מול שווים וכל תוצאה אפשרית, הוכחנו כבר העונה שאנחנו עולים לכל משחק בכדי לנצח. זה יהיה טיפשי לצאת בהצהרות אבל ברור שאנחנו מאמינים בעצמנו. באופן אישי אני חושב שאם לא נפסיד זו תהיה תוצאה טובה מבחינתנו".

ברקאי יודע ששחקני שתי הקבוצות צריכים לתרום להרגעת הרוחות: "ברור שבגלל ההיסטוריה של המפגשים אז מזכירים כאן דברים שלא קשורים לכדורגל. כאן נכנס גם התפקיד שלנו השחקנים בהרגעת הרוחות. ברגע שאנחנו נראה במשחק הזה רק את הכדורגל נטו ולא כמשהו אחר זה ישדר מסר גם לאוהדים. צריך לשים הכל בצד ולהתמקד רק בכדורגל. אם נתמקד בצד המקצועי זו תהיה תרומתנו להרגעת הרוחות. אני סומך על הקהל של שתי הקבוצות שיידע להתנהג בבגרות וספורטיביות. הרי את הקללות אנחנו סופגים גם במגרשים אחרים ומול קבוצות אחרות, זה לא לעניין, זה מיותר".

הבוקר ערכה בית"ר ירושלים אימון אחרון לפני יום כיפור. באימון נכחו כל שחקני הסגל פרט למיכאל זנדברג, שביקש חופשה מסיבות אישיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully