וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה לואיס חתם לעונה באשדוד

הבלם הברזילאי סבל לאחרונה ממספר פציעות, אך בקבוצה של אלון חזן רואים בו פוטנציאל גדול. בינתיים הספיק לואיס לאחר למשחק אימון

הבלם הברזילאי אנדרה לואיס הוחתם אמש (שלישי) על חוזה לעונה אחת במ.ס. אשדוד. הברזילאי, שהגיע בקיץ לאשדוד, סבל ממספר פציעות בתקופה האחרונה ומיעט לשחק. למרות גילו הצעיר, בהנהלת אשדוד רואים בו פוטנציאל גדול, ומאמינים שהוא עוד ייתן את תרומתו למועדון.

לואיס, שהיה חתום לשלוש שנים עם אופציה של אשדוד "לחתוך" את החוזה אחרי 30 יום, יישאר בלמה של אשדוד על לתום העונה. הבוקר אישר מאמן הקבוצה אלון חזן את הדברים לוואלה! ספורט. לגבי הבלמים הנבחנים בקבוצתו אמר חזן: "אתמול הגיע סוכן שחקנים לאימון וביקש שאבחן שחקן שלו, בלם מחוף השנהב. באופן חריג, ובגלל שזה היה האימון הראשון של השבוע, אפשרתי לשחקן שלו להתאמן, אבל השחקן הזה לא יהיה באשדוד".

לגבי הבלם הארגנטינאי שצפוי להגיע, אמר המאמן: "הוצע לנו בלם ארגנטינאי שסיים חוזה לא מזמן וכרגע הוא שחקן חופשי, ייתכן שנרצה להשקיע בו לטווח ארוך והוא יגיע להתרשמות קצרה. בכל מקרה, בעוד שבוע וחצי מסתיימת תקופת ההעברות. אנדרה לואיס יהיה הבלם של אשדוד העונה".

אחר הצהריים ערכה אשדוד משחק אימון נגד הפועל רמת גן, אליו איחר לואיס וכתוצאה מכך לא שותף במשחק על ידי חזן. במשחק עצמו ניצחה אשדוד 1:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully