וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "צריך לשים את הזורק בכלא"

16.9.2007 / 19:17

מאמן סכנין התייחס לפושע שהשליך עליו מוט ברזל. רבאח חושב על בית"ר: "היא הכי טובה בארץ, אבל נבוא בשביל לנצח". פטי יועמד לדין

שמחת הניצחון 1:2 של בני סכנין אמש (שבת) בנתניה נפגמה מאוד בעקבות תקרית השלכת סורג הברזל שפגע במאמן אלישע לוי. הברזל שהושלך מיציע אוהדי מכבי נתניה, פגע במאמן, קרע את חולצתו והשאיר סימן כחול גדול על חזהו של לוי.

היום אמר המאמן: "היה לי ממש מזל גדול. אני מרגיש טוב עכשיו. בירידה מהמגרש ממש לפני המנהרה הרגשתי פצצה באזור החזה. הייתי המום, ראיתי שזרקו עליי סורג ברזל, נשאר לי סימן על החזה. אני מקווה שיתפסו את הזורק, אולי בעזרת מצלמות האבטחה שיש במגרש. חייבים לתפוס את מי שעשה את זה ולשים אותו בכלא".

לוי התייחס גם להצלחות המקצועיות של קבוצתו שהפכה ללהיט של הליגה: "ידעתי כבר בקיץ שתהיה לנו קבוצה טובה, צירפנו מספר שחקנים כמו יא יא פטי, איליה יבוריאן ומאור בוזגלו ויחד עם השלד הטוב שכבר היה כאן בנינו קבוצה טובה, התקפית, כזו שרוצה להבקיע ולנצח בכל משחק ובכל מגרש. חסר לנו עדין עומק בספסל, נצטרך לצרף עוד שחקן או שניים ויהיה בסדר".

רבאח: "אוספים נקודות לזמנים קשים"

"השגנו נצחון חשוב באחד המגרשים הקשים בליגה", אמר מגן הקבוצה עבד רבאח, "אמרתי כבר וזה נכון גם עכשיו שהמטרה שלנו היא לתקוע יתד בליגה ולתפוס מקום טוב באמצע. אנחנו אוספים נקודות לזמנים קשים יותר".

רבאח התייחס לנושא צום הרמאדן ואמר: "אלוהים איתנו ונותן לנו כוחות. זה באמת קשה מאוד גם לצום וגם לשחק אבל התגברנו על כך בצורה טובה".

המגן מסתכל קדימה אל היריבה הבאה בית"ר ירושלים ולא ממש חושש: "הכל יכול להיות. המשחק אצלנו בבית, בדוחא. אין ספק שבית"ר היא הקבוצה הכי טובה בארץ ויש להם את הסגל הכי טוב, אבל כבר הוכחנו מול נתניה וחיפה שאנחנו מגיעים לכל משחק בשביל לנצח. הקהל שלנו ידחוף אותנו ואני מקווה שננצח גם את בית"ר".

הבוקר קיבלה הנהלת הקבוצה הודעה כי יושב ראש הוועדה המקצועית של איגוד השופטים, משה אשכנזי, החליט לפנות לתובע ההתאחדות לכדורגל, עורך דין שלום אבן עזרא, בבקשה להעמיד לדין את הבלם יא יא פטי בעקבות פגיעתו בדדי בן דיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully