וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטו לתרנגולים את הנוצות

15.9.2007 / 17:47

ארסנל החזירה את טוטנהאם לגודלה הטבעי עם 1:3 בדרבי של צפון לונדון. מנצ'סטר יונייטד ניצחה את אברטון 0:1 בחוץ, ליברפול-פורטסמות 0:0

אנגליה קיבלה זריקת מרץ אחרי הניצחונות הזהים על ישראל ורוסיה (0:3) במוקדמות יורו 2008, ועכשיו הפרמיירליג יכולה לחדש ימיה בגאווה ובציפייה דרוכה, שכן המחזור ה-6, שנפתח בשבת, טומן בחובו מפגשים לוהטים.

את תוצאת המחזור השיגה ארסנל, שנתנה ליריבתה המושבעת טוטנהאם להשתעשע ברעיון שתוכל לשנות סדרי עולם בצפון לונדון, לפני שדרסה אותה בחצי השעה האחרונה וניצחה 1:3. האלופה מנצ'סטר יונייטד פתחה את המחזור עם ניצחון חוץ דחוק 0:1 על אברטון, בזכות שער נגיחה של נמניה וידיץ' בדקה ה-83. המוליכה ערב המחזור, ליברפול, שמטה שתי נקודות בפוטסמות וסיימה רק ב-0:0 מול קבוצתו של הארי רדנאפ.המחזור יושלם ביום ראשון, בו תארח מנצ'סטר סיטי את אסטון וילה.

אברטון - מנצ'סטר יונייטד 1:0

וויין רוני, שנפצע במחזור פתיחת העונה, סיפר השבוע כי יהיה כשיר למשחק מול קבוצתו לשעבר, אבל אלכס פרגוסון החליט שלא לקחת צ'אנסים מיותרים עם החלוץ הצעיר והותיר אותו מחוץ לסגל. מי שכן חזר למדים האדומים הוא כריסטיאנו רונאלדו, שסיים לרצות עונש הרחקה של שלושה משחקים.

השדים האדומים הזיעו לא מעט בגודיסון פארק, בו השיגו כזכור ניצחון קריטי בסיום העונה שעברה שהעניק להם למעשה את תואר האליפות, לפני שנגיחה של נמניה וידיץ' בדקה ה-83 העניקה להם שלוש נקודות יקרות, שהקפיצו אותם זמנית למקום הראשון.

פורטסמות' - ליברפול 0:0

הרוטציה המפורסמת של רפא בניטז נאלצה להתגמש במעט לקראת המשחק עקב הופעתם של כמה משחקני הסגל שלו בנבחרותיהם באמצע השבוע. כתוצאה מכך קיבלו יוסי בניון, צ'אבי אלונסו וג'רמיין פנאנט, שנחו באמצע השבוע, את חולצות ההרכב, בעוד שסטיבן ג'רארד נותר על הספסל. ליברפול לחצה והגיעה למספר מצבים ברחבה של פומפי, אבל דווקא המקומיים היו קרובים יותר לכיבוש, אחרי שפנדל מפוקפק נשרק לטובתם בדקה ה-30. פפה ריינה הדף מצוין את הבעיטה של קאנו, והתוצאה נותרה מאופסת עד הסיום.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טוטנהאם - ארסנל 3:1

הדרבי הלוהט של צפון לונדון איים לשנות את יחסי הכוחות בין שתי היריבות הגדולות, כשטוטנהאם עמוסת הכישרון התייצבה כשווה מול הצעירים של ונגר, אבל כנראה שאת המנטליות אי אפשר לשנות. התרנגולים עלו ליתרון בדקה ה-15 משער נפלא של גארת' בייל הצעיר בבעיטה חופשית, אבל המחצית השניה היתה כולה של ארסנל. זה התחיל עם השוויון של עמנואל אדביור בדקה ה-65, המשיך עם שער היתרון של ססק פברגאס בבעיטה נהדרת בדקה ה-80, והסתיים בעוד אחד של אדביור בתוספת הזמן.

צ'לסי - בלקבורן 0:0

הכחולים איבדו נקודות בבית וגם ההרכב החסר שלהם בגלל פציעות לא יכול לספק תירוצים. אנדריי שבצ'נקו פתח לראשונה העונה בגלל פציעתו של דידייה דרוגבה, אבל לא הצליח להושיע. שער של סולומון קאלו נפסל בדקה ה-57 בטענת נבדל וצ'לסי כבר שתי נקודות מאחורי ארסנל, לה גם משחק פחות. טל בן חיים נכנס בדקה -88 במקומו של אשלי קול.


ווסטהאם - מידלסברו 0:3

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הפטישים החלו להלום. לי בוייר פתח את מסכת השערים בדקה ה-46 והעלה את המארחים ל-0:1. לוק יאנג הכפיל את יתרון הפטישים כשכבש שער עצמי בדקה ה-51, וכעבור 11 דקות דין אשטון חתם את תוצאת המשחק.


שאר המשחקים:

ברמינגהאם - בולטון 0:1
לברמינגהאם: אוליבייה קאפו 37.

וויגאן - פולהאם 1:1
לוויגאן: ג'ייסון קומאס 79. לפולהאם: קלינט דמפסי 11.

סנדרלנד - רדינג 1:2
לסנדרלנד: קנווין ג'ונס 29, רוס וואלאס 47. לרדינג: דייב קיטסון 85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully