וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו ניזון משנאה

14.9.2007 / 10:00

רונאלדו מודה שהיחס הצורם שקיבל באנגליה תרם להתפתחותו ככדורגלן. באלאק עדיין מבוקש במדריד, יול עוקץ את ארסנל לפני הדרבי הלונדוני

כריסטיאנו רונאלדו מודה כי אירועי גביע העולם ביגרו אותו והפכו אותו לכדורגלן שהוא היום. כזכור, הפורטוגלי הצעיר התעמת עם ווין רוני, חברו למנצ'סטר יונייטד, במהלך המונדיאל בקיץ שעבר. רוני הורחק, ורונאלדו זכה לשריקות בוז צורמות בכל מגרש שהגיע אליו בפרמיירליג. למרות זאת, הכוכב של היונייטד נתן עונה נפלאה והוכתר כשחקן העונה.

"זה לא היה נעים איך שהתייחסו אליי, אבל זה מאוד ביגר אותי ותרם להתפתחות שלי", אמר רונאלדו, "רוני הוא חבר טוב, ולעונג לי לשחק לצדו. יישרנו את ההדורים בינינו כבר למחרת המשחק".

"מחמיא לי שהאנשים בבריטניה אימצו אותי ללבם", אמר רונאלדו, "הדבר הכי טוב בבריטניה זה האנשים. כולם פה הוגנים. כשאתה מצליח, מחמיאים לך. כשפחות הולך לך, הם גם יגידו".

כמו כן, רונאלדו מספר כי בצעירותו הוא כבר רצה לפרוש מכדורגל בגלל היחס שקיבל מחבריו באקדמיית הכדורגל במדיירה, פורטוגל. "בכל פעם שפתחתי את הפה, הם ישר התחילו לצחוק על המבטא שלי. זאת טראומה בשבילי. הרגשתי כמו ליצן. בכיתי מבושה", מספר הכוכב בגילוי לב, "התקשרתי לאמא שלי ואמרתי לה שאני רוצה לחזור הביתה. היום אני כבר גאה במבטא שלי".

פרשת באלאק מסתעפת

מאמן ריאל מדריד, ברנד שוסטר, טוען כי קבוצתו עדיין מעוניינת לצרף לשורותיה את מיכאל באלאק, אבל לא בכל מחיר. "הדלת לא סגורה בפני מיכאל", אמר שוסטר על האפשרות לצרף את הגרמני לאלופת ספרד בפגרת החורף, "אבל הסיפור יהיה הכסף. יש לו חוזה ענק בצ'לסי, ואני לא נפשוט את הרגל כדי לממן אותו. אף אחד אצלנו לא מרוויח ככה, ואנחנו לא מתכוונים לשלם את הסכומים האלה".

בינתיים, מאמן נבחרת גרמניה, יואכים לאו, מתחיל לאבד את הסבלנות שלו לצ'לסי. הצוות הרפואי של הכחולים טען שבאלאק צריך לעבור ניתוח בקרסול שישבית אותו לתקופה ארוכה, בעוד רופא הנבחרת הגרמנית אמר שהוא יכול להכשיר אותו למשחק הבינלאומי הקרוב של גרמניה מול אירלנד ב-13 באוקטובר. לאו, בכל אופן, מתכנן לטוס ללונדון על מנת לשוחח באופן אישי עם מוריניו, כדי לברר את התוכניות של צ'לסי לגבי הכוכב שלו.

הדרבי הלונדוני מתחמם

בשבת ייערך הדרבי הלונדוני בין טוטנהאם לארסנל, ומאמן התרנגולים, מרטין יול, כבר מחמם את האווירה. "בשנה שעברה הם שיחקו בלי הנרי והם סיימו במקום הרביעי", אמר ההולנדי, "אבל אם יש לך קהל של 60 אלף אוהדים, שזה אחד הגדולים באירופה, אתה חייב שהשאיפות שלך יהיו גבוהות יותר. אתה לא יכול להגיד כל הזמן שאתה רוצה מקום רביעי אם אתה בארסנל".

טוטנהאם פתחה רע מאוד את העונה, על אף מסע הרכש הגדול במהלך הקיץ, ומעמדו של ההולנדי מעורער. "פתחנו לא טוב את העונה, אבל סבלנו מפציעות של שלושה או ארבעה שחקנים חשובים", אמר יול, "אם ארסנל הייתה בלי ואן פרסי, גאלאס וטורה, גם להם היו בעיות. מסקנות מקבלים רק בסוף עונה".

יול, אגב, מתעקש שאין לו בעיה עם שחקנו פסקל שימבונדה, על אף שזה נעצר על ידי המשטרה ונחקר על העברתו לוויגן ב-2005. "הוא חזר להתאמן, כך שמבחינתי הכל בסדר", סיכם יול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully