וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריית שמונה-אשדוד: מפגש קצוות

12.9.2007 / 22:51

השתיים מרוחקות גיאוגרפית אך צמודות בטבלה. רדולוביץ' יערוך בכורה בקריית שמונה. באשדוד, תייר מתרגש מהמפגש עם האקסית

שתי הקבוצות, המפריד ביניהם המרחק הגיאוגרפי הגדול ביותר נפגשות במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל ( שבת , 16:45). העולה החדשה, הפועל קרית שמונה, תארח במגרשה את מ.ס. אשדוד ותרצה לזכות בנצחון נוסף לאחר פתיחת עונה טובה, כאשר במאזנה כבר 4 נקודות.

סגל מלא צפוי לעמוד לרשותו של המאמן רן בן שמעון. הבלם המונטנגרי, מילאן רדולוביץ', צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במשחק מחר, כנראה על חשבונו של יניב לביא. כ-400 כרטיסים כבר נמכרו במכירה מוקדמת ובתוספת 700 המנויים של הקבוצה, הבטיחו את מקומם כ-1,100 אוהדים. כזכור, המשטרה אישרה בשלב זה תכולה של כ-2,000 אוהדים בלבד, זאת עד שיושלמו כל עבודות השיפוץ באצטדיון. מחירי הכרטיסים יעמדו על 50 שקלים למבוגר ו-30 שקלים לנוער וחיילים.

הרכב משוער: שביט אלימלך, ברק בכר, מילאן רדולוביץ' (יניב לביא),עמיר נוסבאום, סלאח חסארמה, ג'ואל צ'רסוואה, גיא צרפתי, עמנואל אמנגואה, עבאס סואן, ירו בלו, פיטר אופרקוואי (יובל אבידור)

חזן מאמין בקלישאת ההרכב המנצח

מאמן מ.ס. אשדוד, אלון חזן, צפוי לתת אשראי להרכב שפתח בשני משחקי הליגה נגד מכבי תל אביב ומכבי חיפה במחזורים הקודמים. המגן השמאלי, רחמים צ'קול, החלים ממחלה ויפתח בהרכב. צמד הבלמים אדיר טובול ומאור זוהר שהצטיינו במשחקי הקבוצה עד כה, ימשיכו גם הם לקבל את חולצת ההרכב ממאמנם. בלם הרכש הברזילאי, אנדרה לואיס, ייכלל בסגל ויפתח על הספסל. בקישור לא צפויים שינויים לעומת המשחקים הקודמים וכך גם בחוליה הקדמית כאשר הצמד עידן שריקי ושי הולצמן יפתחו יחד בחוד.

מי שימתין להזדמנות לפגוש את האקסית שלו, הוא קשר הקבוצה, תומר תייר, שהגיע לאשדוד אחרי שהיה בורג מרכזי בעלייתה של הפועל קרית שמונה לליגת העל. אחרי האימון המסכם היום (שישי) אמר הקשר הצעיר: "קריית שמונה זה הבית השני שלי. העיר נפלאה, האנשים נפלאים ואפילו עם חלק מהשחקנים אני בקשר עד היום. יש התרגשות וזה טבעי אבל את הכבוד לחברים אתן לפני ואחרי המשחק. במשחק עצמו אני כולי אדום צהוב".

הרכב משוער : סמי אג'יי, מיקי עטיה, אדיר טובול, מאור זוהר, רחמים צ'קול, קובי דג'אני, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, עידן מליחי, דוד רביבו, עידן שריקי, שי הולצמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully