וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה-סכנין: הופעת בכורה לסורמה

קשר הרכש הפולני יפתח לראשונה, וילנר צפוי להחליף בהרכב את בוזגלו או גנאים. בנתניה דורשים נקמה והפצועים חוזרים לאימונים

לוקאש סורמה, קשר הרכש הפולני שהגיע ממכבי חיפה, צפוי לפתוח מחר (שבת) בהרכב בני סכנין במשחק החוץ שלה מול מכבי נתניה (19:30, איצטדיון הקופסה). סורמה, שחתם השבוע על חוזה בשורות העולה החדשה, צפוי לתפוס את מקומו של חיים בנון בקישור, ולשחק לצדו של ג'ון קולמה הקולומביאני שחזר לאימונים אחרי שביתה של מספר ימים.

הקשר לירון וילנר צפוי אף הוא לפתוח בהרכב על חשבונו של חאמד גנאים או אולי אפילו במקום מאור בוזגלו שחזר ממסע הנבחרת הצעירה למולדובה. בהתקפה ימשיך איליה יבוריאן לשחק כחלוץ יחיד.

"נתניה קבוצה מצוינת, בעיקר בבית, מצפה לנו משחק קשה מאוד", אמר אלישע לוי, שעדיין זוכר את הניצחון של קבוצתו באותו איצטדיון במסגרת הגביע בעונה שעברה, "אם נבוא נחושים, מסודרים ועם ביטחון ונשחק עם שכל, נוכל גם לנסות ולהשיג את הנקודות".

השוער הצעיר עמרי אלון וכן המגן השמאלי איסלאם כנען חתמו על חוזה עד סוף העונה וצפויים להיכלל בסגל בשבת. המשחק ייערך בשעה 19:30, וזאת לאור בקשתה של סכנין לשחק בשעות הערב המאוחרות במהלך כל חודש הרמדאן, בו צמים חלק משחקני הקבוצה, כאשר הצום מסתיים בשעה 18:00 בכל יום.

הרכב משוער: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאוניד קרופניק, באסם גאניים, ג'ון קולמה, לוקאש סורמה, לירון וילנר, חאלד חאליילה, מאור בוזגלו (חאמד גנאים), איליה יבוריאן.

בנתניה מחפשים נקמה

במכבי נתניה זוכרים היטב כיצד הגיעה בני סכנין, מהליגה הלאומית, בעונה שעברה והדיחה אותה מגביע המדינה, במשחק בית לעיני אוהדיה הרבים. ההשפלה הזו תהווה בשבת מקור למוטיבציה עבור שחקניו של ראובן עטר. לפני האימון היום הקרין המאמן בפני שחקניו קטעי וידאו ממשחקה של סכנין מול מכבי חיפה בקריית אליעזר, בו ניצחה העולה חדשה.

עטר ציין בפני השחקנים כי מדבור בקבוצה טובה ומתלהבת, שתגיע מחר כדי להמשיך את שרשרת הנצחונות מתחילת העונה. "שימו לב בעיקר לחלק ההתקפי של סכנין", אמר עטר לשחקניו, "זו קבוצה שניצחה את מכבי תל אביב בבלומפילד, את מכבי פתח תקווה 0:3 וגם את מכבי חיפה בקריית אליעזר. אין ספק שמדובר בקבוצה טובה ולכן אני דורש מכם לבוא מחר מרוכזים ומוכנים כדי להשאיר את הנקודות בבית".

כבר בתחילת השבוע שעבר צפו השחקנים בקלטת המשחק בין סכנין לחיפה, זאת במטרה להחדיר בשחקנים אווירה של הכנה ראויה למשחק. עטר, שלא ויתר וערך אימונים גם בחג, יעלה בהרכב התקפי במטרה להכריע את המשחק בדקות הראשונות. ג'ורג' בה, שהחלים מפציעתו והצטרף לאימוני נתניה צפוי לפתוח בהרכב, ולהצטרף בחוד לאוקוצ'ה ואיתי שכטר, ששב אמש ממסע הצעירה במולדובה.

דדי בן דיין, שסבל ממתיחה קלה בערב החג ושוחרר לטיפולים, ערך היום אימון מלא. ז'נו בונדאה, שנטש בערב החג את האימון לאחר שנפצע במהלך משחקון, טופל על ידי הצוות הרפואי, החלים, ערך היום אימון מלא וצפוי גם הוא להיכלל בהרכב. שכטר ואלמוג כהן שבו לארץ בערב החג וערכו כבר אתמול את האימון הראשון בקבוצה והיום הצטרפו לאימון המסכם. כהן לא צפוי לפתוח בהרכב.

החלוץ דלה ימפולסקי, שהושעה בשבוע שעבר מאימוני הקבוצה בשל איחוריו הרבים, הוחזר על ידי עטר לסגל, ערך היום אימון מלא וייכלל בסגל של נתניה למחר. הבעלים דניאל יאמר, שנעדר מטקס הרמת הכוסית לקראת החג, שב לארץ ויהיה נוכח במשחק. יאמר הורה לאנשיו להוזיל את מחירי הכרטיסים למשחק, כמחווה ל-8,000 האוהדים, שהגיעו לקריית אליעזור ועודדו את הקבוצה מול לייריה. מחיר כרטיס למבוגר יהיה 60 שקלים ולחיילים ונוער 30 שקלים.

הרכב משוער: לירן שטראובר, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין, קלמי סבן, ז'נו בונדאה, תמיר כהן, אמייה טגה, ג'ורג' בה (סבסטיאן רוזנטל), אוקוצ'ה, איתי שכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully