וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-הפועל ת"א: מועדון החברים

בני יהודה והפועל ת"א מחפשות ניצחון ליגה ראשון, בלדוט מתכונן למפגש עם אסולין, עובד ואניימה. לוזון יפתח עם ההרכב שהפסיד לבית"ר

אחרי ששיחקה בחוץ בשני המחזורים הראשונים, תארח בשבת בני יהודה את הפועל ת"א במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל (17:30, בלומפילד).

פתיחת העונה של הזהובים לא הייתה מרשימה במיוחד. למרות ההצלחה במסגרת גביע הטוטו, בליגה הסיפור היה קצת אחר. אחרי תבוסה 3:0 בטדי, חילצו חניכיו של ניצן שירזי נקודה במשחק חלש בכפר סבא. מחר (שבת) מקווים בשכונה לזכות בניצחון ליגה ראשון ולצאת לדרך חדשה.

במהלך האימונים השבוע תירגלו הזהובים שמירת לחץ, במיוחד של שחקני ההתקפה בחלק הקדמי, וזאת במטרה להכין את שחקני ההגנה ללחץ הצפוי מכיוונו של חלוץ האדומים ליאור אסולין, אקס בני יהודה בעונה שעברה.

לרשותו של המאמן יעמוד סגל מלא. השוער הניגרי דלה איינוגבה חזר לאימונים אחרי ששב ממשחק נבחרתו באמצע השבוע. איציק עזוז צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני. בחלק הקדמי ימשיך שירזי לשחק עם שני חלוצים, כאשר משה ביטון וז'וז'ה דוארטה יתופקדו בחוד.

בלם הקבוצה זאב חיימוביץ' אמר לוואלה! ספורט: "אנחנו מתכוננים להפועל כמו לכל קבוצה אחרת. זו קבוצה טובה ואנחנו מכירים ביכולות שלה, אבל יש לנו מאמן טוב שיידע להכין אותנו בצורה הטובה ביותר. אנחנו מאמינים בעצמנו ורוצים לבוא ולנצח את המשחק הזה".

חיימוביץ' מתייחס לפגרת הנבחרת שקטעה את רצף הליגה ואומר: "זה לא תירוץ כי כולם באותו מצב. ברור שזו לא הכנה אולטימטיבית עם כל ההפסקות והפגרות. ברור שרק דרך משחקים נכנסים לכושר טוב אבל אין תירוצים, בעזרת השם, בשבת נשיג את הניצחון הראשון בליגה".

הקפטן אסי בלדוט התייחס לפתיחת העונה של הזהובים: "אפשר להגיד שתחילת העונה שלנו, מחולקת לשניים. במשחקים הראשונים הצגנו יכולת טובה ואחר כך באו כמה נפילות בליגה. התחלנו עם הגרלה יחסית קשה עם שני משחקי חוץ. עכשיו זה משחק בית שלנו, אנחנו רוצים להציג יכולת טובה ולהביא שלוש נקודות".

הקפטן התייחס למפגש הפיקנטי עם וינסנט אניימה, ליאור אסולין וראובן עובד ששיחקו בשכונה בעונה שעברה: "תמיד כיף לפגוש חברים מהעבר, אבל מה שמעניין אותנו זה רק בני יהודה. אנחנו חברים טובים אבל בשבת ניפרד לשעתיים ונעשה הכל בכדי לנצח אותם. רוצים להשיג ניצחון ראשון ובעזרת השם בשבת זה יקרה".

הנהלת הקבוצה תערוך לפני המשחק טקס פרידה מהבלם מוטי ששון, שנפצע בעונה שעברה בתאונת דרכים ופרש מכדורגל. ששון יקבל את חולצה מספר 3 ממוסגרת למזכרת על השנים שתרם למועדון.

מחירי הכרטיסים למשחק יהיו זהים בכל שערי האיצטדיון (למעט שער 1) ויעלו 40 שקל, כל זאת כזכור, במסגרת פיילוט הכרטיסים המוזלים, שיהיה העונה בכל משחקי הבית של הזהובים.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, סלבר הודז'יץ', זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, הרוויה קובצ'ביץ', יוסי רוזן, אסי בלדוט, משה ביטון, ז'וז'ה דוארטה.

הפועל ת"א: רוצים לפצות את האוהדים

בהפועל ת"א רוצים לפתוח את השנה החדשה עם נצחון על בני יהודה, שעשוי להיות נצחון הבכורה של האדומים בליגה העונה. "חשוב לפתוח את השנה ברגל ימין", אמר הבוקר (שישי) אחד השחקנים לוואלה! ספורט. "נעשה הכל להביא נצחון ליגה לקהל שדוחף אותנו מתחילת העונה וזכה לראות נצחונות רק בגביע אופ"א". כזכור, הפועל טרם נצחה העונה בליגה או בגביע הטוטו, כשבליגה מאזנה עומד על תיקו (מול מכבי נתניה) והפסד (לבית"ר ירושלים), בעוד שבגביע הטוטו המאזן עומד על שלושה הפסדים (לבני יהודה, בית"ר ירושלים והפועל כפ"ס).

לראשונה השבוע, סגל השחקנים המלא עמד הבוקר לרשותו של המאמן גיא לזון באימון המסכם של הקבוצה, כשהשוער וינסנט אניימה, שנחת בישראל לפני יומיים מניגריה שם שיחק עם נבחרתו, והקשר ביברס נאתכו, ששב ארצה בערב החג ממולדובה שם שיחק במדי הנבחרת הצעירה, נטלו חלק באימון.

על פי האימונים האחרונים מסתמן כי לוזון ימשיך לתת את הקרדיט לאותו הרכב שהפסיד לבית"ר ירושלים במחזור הליגה האחרון, מה שאומר שליאור אסולין ופאביו ג'וניור יפתחו בחוד, ברוך דגו ימשיך להוביל את הקישור הכולל את אבדג'י, ואליד באדיר ואנסומבו, ובהגנה דני בונדר, שנעדר ממספר אימונים השבוע בשל עונש ריתוק שריצה בבסיסו הצבאי, ישמור על מקומו בהרכב.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, רמי דואני, גבריאל דוס סנטוס, יגאל אנטבי, מזואה אנסומבו, ואליד באדיר, אבדג'י, ברוך דגו, פאביו ג'וניור, ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully