וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירזי: "מתחילים להרגיש את האווירה"

10.9.2007 / 21:08

בני יהודה פתחה את אימוניה לקראת הדרבי התל אביבי מול הפועל בשבת. המאמן ניצן שירזי: "אנחנו רוצים סוף סוף ניצחון בליגה"

בני יהודה חזרה היום (שני) להתאמן והחלה בהכנות לקראת הדרבי התל אביבי מול הפועל, שיתקיים בשבת בבלומפילד. בני יהודה היא זו שתארח את המשחק, כאשר ניצן שירזי ושחקניו מחפשים ניצחון ליגה ראשון העונה. בקבוצה הודיעו כי מחיר הכרטיסים למשחק, גם לאוהדים האדומים וגם לזהובים, יהיה 40 שקלים, בהתאם להבטחה של ראשי הקבוצה בתחילת העונה.

השוער הניגרי דלה איינגובה נעדר מהאימון בגלל משחקה של נבחרתו מול לסוטו, במוקדמות אליפות אפריקה. איינגובה אמור לחזור לאימון מחר או מחרתיים. בכל מקרה, ניצן שירזי אמור ליהנות מסגל מלא במשחק בשבת בבלומפילד.


מאמנה של בני יהודה אמר הערב: "אנחנו חוזרים לשגרה ומגיעים למשחק מאוד מסקרן. אנחנו רוצים סוף סוף לנצח במסגרת של הליגה. החודשיים האחרונים היו מאוד מורכבים מבחינת ההכנה בגלל כל הפגרות והצרכים של הנבחרת. נצטרך לדעת להפריד בין הדברים וביום שבת נדע אם הפגרה הייתה לטובה או לא". שירזי התייחס למשחק עצמו והוסיף: "כשחוזרים למסגרת של ליגה, במיוחד מול הפועל תל אביב, מרגישים את האווירה כבר מהאימון הראשון ולא צריך לעשות הכנות מיוחדות. אותנו מעניינת רק בני יהודה, זה משחק בית ראשון שהוא אמנם משוחק גם בבית של היריבה, אבל נרצה להיות דומיננטיים יותר ולטעום את טעם הניצחון בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully