וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין תשחק בשעות הערב במהלך הרמאדן

בניגוד לשנים האחרונות, קיבלה ההתאחדות החלטה לדחות משחקי הקבוצה, שחלק מאנשיה צמים. אלישע לוי רוצה להחתים את סורמה

ההתאחדות לכדורגל נענתה היום לבקשתה של קבוצת בני סכנין ואישרה לה לשחק את כל משחקיה בשעות הערב מהשעה 19:00 ואילך במהלך חודש הרמאדן, שיחל ביום ה' הקרוב 13.9. הבוקר שיגרה בני סכנין בקשה למשרדי ההתאחדות, בו ביקשה לדחות את שעות פתיחת המשחקים בחודש הקרוב, עקב צום הרמאדן שמסתיים בכל יום בשעה 18:00.

ראשי הקבוצה ביקשו מההתאחדות להתחשב בעובדה שבקבוצה יש שחקנים, חברי הנהלה וכן אוהדים מוסלמים, שהחודש המדובר קדוש עבורם וכי הצום יקשה על הקבוצה אם תאלץ לשחק בשעות אחר הצהריים המוקדמות. הבוקר ערכה ההתאחדות בדיקה מול צ'רלטון, שמחזיקה בזכויות השידור, וכן עשו סבב מהיר מול הקבוצות אצלן תתארח בני סכנין ולאחר שהושגה הסכמת כל הצדדים הודיעו לראשי הקבוצה כי בקשתם מאושרת וכל משחקיה יחלו מהשעה 19:00 ואילך.

בתוך כך, חזר קשרה הקולומביאני של סכנין, ג'ון קולמה, לאימוני הקבוצה, זאת לאחר שלא הופיע לאימוני הקבוצה במהלך כל השבוע שעבר וצבר קנסות בסך 4,000 דולרים. חזרתו של קולמה לאימונים מפחיתה את סיכוייו של הנבחן, לוקאש סורמה, לחתום בקבוצה וכרגע נראה שהפולני צפוי להיות משוחרר בימים הקרובים. המגן השמאלי איסלאם כנעאן חתם בקבוצה על חוזה לשנה.

המאמן אלישע לוי החליט הערב כי הוא מעוניין לצרף לקבוצה את הקשר הפולני לוקאש סורמה. הפולני נבחן בימים האחרונים וצפוי להיות הזר החמישי של הקבוצה. מחר יחל יו"ר סכנין, מאזן גאניים במו"מ עם מכבי חיפה על השאלתו לעונה הקרובה. הידיעה כי הירוקים לחוצים מאוד למצוא קבוצה שתיקח את סורמה עשויה לסייע לסכנין לזכות בשחקן תמורת דמי השאלה נמוכים ביותר
וכן השתתפות גדולה של הירוקים בנטל שכרו של הקשר הפולני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully