וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולמה, בסוף סכנין תשבית אותך

הקולומביאני חתום ל-3 שנים בקבוצה ומחרים את אימוניה. חבר ההנהלה, שאהר חליילה, מאיים: "אנו שוקלים להקפיאו עד סוף העונה"

להנהלת בני סכנין מתחיל להימאס מהשביתה של הקשר הקולומביאני, ג'ון קולמה. הבוקר (רביעי) אמר אחד מחברי ההנהלה, שאהר חליילה: "אנחנו שוקלים ברצינות להקפיא את קולמה עד סוף העונה".

לקולמה יש חוזה ל-3 שנים בקבוצה, וכזכור, בתחילת השבוע אמר יו"ר הקבוצה, מאזן גנאיים, שבנוסף לקנס 2,000 הדולרים שקיבל השחקן, על כך ששבת ולא התלבש למשחק גביע הטוטו נגד קרית שמונה, ההנהלה תקנוס אותו על כל יום אימונים שיחסיר ב-500 דולר. השחקן לא מתאמן כבר שלושה ימים, וממשיך לשמוע בעצת סוכנו, אשר הורה לו לא לשחק בקבוצה. לטענת הסוכן סכנין חייבת לשלם לשחקן מענק חתימה בסך 60 אלף דולר.

בני סכנין הבהירה היום שוב כי נושא אחמד קסום לא עומד מבחינתה על סדר היום. לאיש החזק באשדוד, ג'קי בן זקן, יש אחוזים בכרטיס השחקן, והקבוצה דורשת כי יעבור לשורותיה. "לשחקן יש חוזה בסכנין ודרישות אשדוד לא מעניינות אותנו. אשדוד צריכה לפתור זאת עם הפועל פתח תקוה. קסום ישחק העונה רק בבני סכנין", הגיבו בסכנין.

בקבוצה ממשיכים לעקוב בדאגה אחר ההמחאה בסך מיליון שקלים, שתרמו לקבוצה קבוצת אנשי עסקים קטארית. בסכנין לא יודעים היכן נמצאת ההמחאה אותה הבטיח להעביר חבר-הכנסת אחמד טיבי, וחושדים כי הכסף מאוכסן בעירייה. בשל כך, כרגע כל תוכניות חיזוק הקבוצה מתעכבות בשל כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully