וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סר אלכס: "רוי קין יכול לרשת אותי"

5.9.2007 / 11:02

פרגוסון מנה את המועמדים להחליפו ביונייטד: קירוש, קין, אלרדייס ופארדיו. ונגר מאריך חוזה בארסנל, צ'לסי טוענת: באלאק לא עוזב

ארסן וונגר ממשיך בארסנל. מאמנם הצרפתי של התותחנים דורך על הקווים של הקבוצה מצפון לונדון כמעט 11 שנים, והיום (רביעי) פירסם "גארדיאן" הבריטי כי הוא צפוי השבוע להאריך את חוזהו בקבוצה ולחתום סוף סוף על החוזה המיוחל.

וונגר, שחתום באיצטדיון האמירויות עד תום העונה הנוכחית, פתח את העונה מצוין עם 10 נקודות מ-12 אפשריות בפרמייר ליג, והעפלה לליגת האלופות. "האם עדיין יש לי מוטיבציה להמשיך בארסנל? כן בוודאי", הצהיר הצרפתי, "יש לי רצון עז עם כל הצעירים החדשים שהחתמתי, אני מרגיש אחריות. אני מנהל שיחות עם ארסנל ואיני רואה דרך בה נבטל את ההארכת החוזה". ונגר צפוי לחתום על החוזה ביומיים הקרובים.

בצ'לסי מתעקשים: באלאק יישאר (עוזי דן, "הארץ")

צ'לסי יצאה אתמול (רביעי) בהודעה רשמית כדי להפריך את השמועות כאילו מיכאל באלאק יעזוב בחלון ההעברות הקרוב בינואר.

השמועות נפוצו לאחר שהקבוצה לא כללה את הקשר בסגל בן 25 השחקנים לליגת האלופות, לטענתה בגלל פציעתו, ממנה ישוב רק באמצע שלב הבתים בשלהי אוקטובר.

"הוא פצוע. בינואר ניתן לבצע שלושה שינויים בסגל לליגת האלופות, והוא יהיה ביניהם בהנחה שיהיה כשיר", נאמר בהודעה. באלאק לא שיחק מאז אפריל, אז בחר לעבור ניתוח מיידי ולא לחכות לסוף העונה, דבר שז'וזה מוריניו זעם עליו.

* ג'יי ג'יי אוקוצ'ה חתם בהאל מליגת המשנה באנגליה.

מי יירש את פרגי?

סר אלכס פרגוסון כבר חושב על היום שאחרי. הסקוטי של מנצ'סטר יונייטד, שמאמן את השדים האדומים מאז 1986, סבור שרוי קין הוא אחד המועמדים האופציונליים לרשת אותו בתפקידו. קין, כזכור, עבר קריירה מופלאה ביונייטד, ובימים אלה מדריך את סאנדרלנד. פרגוסון גם נקב בשמותיהם של עוזרו, קרלוס קירוש, סם אלרדייס מניוקאסל ואלן פארדיו מצ'רלטון כמועמדים אופציונליים.

"עוד לא החלטתי מתי אפרוש, זו בטח לא תהיה החלטה קלה", אמר פרגוסון, "אבל יש לי עוזר, קרלוס קירוש, שיהיה מועמד חזק להחליף אותי. פארדיו הוא גם מאמן צעיר ומבטיח, וגם לרוי קין יש סיכוי גדול כי יש בו משהו מיוחד. מבין המבוגרים, אלרדייס הוא דמות משפיעה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully