וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצ'לסי כבר שכחו את באלאק

4.9.2007 / 12:46

הגרמני הפצוע כנראה יתאושש מוקדם מהצפוי, אבל הכחולים לא צפו זאת ולא רשמו אותו לשלב הבתים בצ'מפיונס. רובן מאושר מהמעבר לריאל

במהלך הקיץ הישארותו של מיכאל באלאק בצ'לסי, הוטלה בספק חדשות לבקרים, אבל בסופו של דבר הגרמני המשיך בסטמפורד ברידג'. באלאק, שפצוע בקרסולו צפוי היה להיעדר עד פברואר, ומישהו בשורות הכחולים לא לקח בחשבון שהוא יחלים עוד קודם, ולא רשם אותו לשלב הבתים בליגת האלופות.

באנגליה רואים בזאת חיזוק לההערכה כי באלאק לא יישאר עוד הרבה בקבוצתו של ז'וזה מוריניו. באתר BBC נכתב כי צ'לסי הודתה כי היא לא היתה בטוחה שבאלאק יהיה כשיר לשחק, ולכן לא צירפה את שמו לרשימה השמית שהוגשה לאופ"א ביום שישי האחרון.

הקשר הגרמני לא שיחק מאז אפריל 2007, אבל זה לא מפריע למאמנו בנבחרת גרמניה, יואכים לאב, לקוות כי יהיה כשיר למשחק מוקדמות היורו ב-13 באוקטובר נגד אירלנד. אם באלאק יהיה כשיר למשחק הזה, מן הסתם הוא גם יוכל לשחק בצ'מפיונס. נו טוב, לא אחרי התנהלות קבוצתו, שהגיבה רשמית: "אנו מקווים להחלמתו המהירה ומייחלים להצטרפותו בשלבים המאוחרים של ליגת האלופות".

אם עתידו של באלאק בצ'לסי עדיין לוט בערפל, אצל אריאן רובן זורחת השמש. ההולנדי שעזב לאחרונה את סטמפורד ברידג' וחתם בשורות ריאל מדריד, לא מצטער לרגע על עזיבתו. "ריאל היא קבוצה בה המאמן מצהיר כי הוא רוצה כדורגל התקפי, וזה מתאים לי", אמר רובן וביקר בעקיפין את שיטת המשחק של ז'וזה מוריניו בצ'לסי. "אני חושב שאהפוך לחלק משמעותי במדריד, וכקשר שמאלי אוכל לכבוש שערים. אני אהנה יותר בקבוצתי הנוכחית, אולי בגלל שסגוננה הנוכחי מתאים לי יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully