וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד דורשת את קאסום, סכנין מגיבה באדישות

קבוצתו של חזן דורשת שהקשר יתאמן בשורותיה, גנאים: "זה שטויות, אחמד רוצה לשחק רק אצלנו". הקולומביאני ג'ון קולמה ממשיך לשבות

בסכנין הופתעו הבוקר (שלישי) לשמוע כי גורמים במ.ס.אשדוד דורשים מהקשר אחמד קאסום להתייצב לאימוני הקבוצה. קאסום סיכם לפני כשבוע את כל תנאיו בסכנין ואף חתם על חוזה לשנה, עד תום העונה הנוכחית. השחקן, שכרטיסו שייך להפועל פ"ת, כבר התאמן פעמיים השבוע בסכנין והביע את רצונו, להישאר בקבוצת נעוריו. דרישתה של אשדוד הגיעה משום שחלק מכרטיסו של קסום נמצא בבעלותו של ג'קי בן זקן, האיש החזק באשדוד.

יו"ר הקבוצה מאזן גאניים התייחס לדרישותיה של אשדוד: "זה הכל שטויות. אותי לא מעניינות הדרישות של אשדוד, אני סגרתי עם רונן אלעד והפועל פ"ת. אחמד קאסום שחקן של סכנין, יש לו חוזה בקבוצה וזה מה שחשוב. הכרטיס שלו שייך להפועל פ"ת ולכן מבחינה חוקית הכל יכול להיסגר רק מול רונן אלעד והפועל פ"ת. גם באשדוד מכירים את החוק ולכן הדרישות שלהם תמוהות. אחמד ויתר על כל זכויותיו בפ"ת לעונה הנוכחית, הוא רוצה לשחק רק בבני סכנין וזה גם מה שיהיה".

קשרה הקולומביאני של הקבוצה, ג'ון קולמה, ממשיך לשבות בהוראת סוכנו שנמצא באנגליה, ולא התייצב גם הבוקר לאימון הקבוצה. "כל יום שקולמה לא מגיע יעלה לו בקנס של 500 דולר, הרי לא ניתן פרס לשחקן שלוקח את החוק לידיים. הוא ממשיך לשמוע בעצת סוכנו ומזיק לעצמו", הוסיף גאניים.

קשרה הפולני של מכבי חיפה, לוקאש סורמה, נטל הבוקר חלק באימון הקבוצה. המאמן אלישע לוי מעוניין לבחון את יכולתו של סורמה שעשוי למלא את משבצת הזר החמישי בקבוצה.

כתב ה"ארץ" עלי גאלי מוסיף כי בסכנין עדיין מחפשים את מיליון השקלים שתרמו הקטארים לפני שבועיים, באמצעות חבר-הכנסת אחמד טיבי. מאז, אבדו עקבות ההמחאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully