וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין: קולמה ייקנס, סורמה עשוי להגיע

הקולומביאני סירב לשחק מול קרית שמונה עד שחוזהו יוסדר והכעיס את מאזן גנאים. הפולני של חיפה הוצע והחלטה לגביו תתקבל השבוע

למרות הנצחון אמש (שבת) 0:2 על קרית שמונה והבטחת המקום בשלב הבא בגביע הטוטו, הנושא העיקרי שהעסיק הבוקר את ראשי סכנין הוא הקשר הקולומביאני, ג'ון קולמה, שסרב להתלבש אתמול והודיע ליושב הראש הקבוצה כי עד שיסדירו את ענייני החוזה שלו הוא לא מוכן לשחק.

השחקן הודיע אמש לראשי הקבוצה כשעתיים לפני המשחק כי לפי הוראת סוכנו הוא לא מתכוון להתלבש ולקחת חלק במשחק. בצוות המקצועי קיבלו בתדהמה את הודעתו של קולמה, הוא צפוי לעמוד לועדת משמעת פנימית ולספוג קנס כספי גבוה.

הבוקר נשמע יושב ראש הקבוצה, מאזן גנאים, זועם וכעוס: "אצלי כולם יתיישרו בסוף. השחקן עשה דין לעצמו וטעה. הוא שומע בעצת סוכנו שפשוט קיבל ג'וק לראש ורוצה עוד כספים. לקולמה יש חוזה לשלוש שנים בסכנין, החוזה מופקד בבקרה ואנחנו לא חייבים לו שקל נוסף. קולמה שחקן ממושמע בד"כ אך הפעם הוא שומע בעצת סוכנו וטועה בגדול. זה ממש לא מקובל עליי, נעמיד אותו במקום".

בתוך כך, ממשיכים בסכנין לחפש אחר שחקני רכש נוספים לקבוצה. מועמדותו של הרומני בוגדאן ירדה לפי שעה מהפרק וזאת עקב דרישות שונות ומשונות של סוכנו. "הסוכן שלו משגע אותנו ומביא בכל פעם דרישות כספיות חדשות, אנחנו יורדים מהשחקן ונחפש מישהו אחר במקומו", אמר גאניים. מאמן הקבוצה, אלישע לוי, צפוי לחפש קשר-חלוץ אחר למשבצת הזר החמישי שעדיין פנויה.

שחקן נסוף שמועמד להגיע הוא קשרה הפולני של מכבי חיפה, לוקאש סורמה, שהוצע לקבוצה. השבוע תתקבל החלטה אם לבחון אותו ולצרפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully