וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - בני יהודה: צעירי האלופה יקבלו צ'אנס

בהיעדרם של יצחקי, זנדברג ואלבארז, יקבלו עזריאל, בן שושן ודנין הזדמנות לפתוח בהרכב בגביע הטוטו. אברבנל ייעדר אצל הזהובים

בית"ר ירושלים התאמנה הבוקר (שישי) לקראת משחקה מחר בטדי מול בני יהודה במסגרת המחזור השלישי בגביע הטוטו. כמו בית"ר, גם בני יהודה ניצחה את שני משחקיה הראשונים בבית ב', והמשחק הוא למעשה קרב ישיר על ראשות הבית. המפגש האחרון בין השתיים בטדי היה לפני שבועיים בלבד , ואז בית"ר ניצחה די בקלות 0:3 במחזור הפתיחה של ליגת העל.

מהמשחק יעדרו ברק יצחקי, כריסטיאן אלבארז ומיכאל זנדברג, כולם בגלל פציעות קלות, וגביע הטוטו ייתן להם את האפשרות למנוחה. גם השוער הראשון טברטקו קאלה בספק, ורק מחר יוחלט האם הוא ישחק.

המשחק ייתן אפשרות מצוינת למאמן יצחק שום לתת דקות משחק לשחקנים רבים בסגל. אי לכך, צפויים שינויים רבים בהרכב הקבוצה, כשמילובן מירוסביץ', אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן ואלירן דנין צפוים לפתוח, ולנסות להראות מה הם יודעים. בחוד ישחקו הברזילאי רומולו, שלאט לאט נכנס לכושר, ולידו הצעיר חן עזריאל. תומר בן יוסף, המחלים מפציעתו ושב השבוע להתאמן אימונים מלאים, צפוי להשתלב במהלך המשחק.

פגרת הנבחרת תשלח את רוב שחקני בית"ר למשימות בינלאומיות , ואל שחקני נבחרת ישראל והאולימפית , יצטרפו השבוע גם מירוסביץ' ואלבארז, שישחקו עם נבחרת צ'ילה נגד אוסטריה ושוויץ במשחקי ידידות.

הרכב משוער: שגיא שטראוס, יואב זיו, אריק בנאדו (שמעון גרשון), דוד אמסלם, אלירן דנין, דרק בואטנג, מילובן מירוסביץ', עמית בן שושן (עמרי אפק, גל אלברמן), אבירם ברוכיאן, רומולו, חן עזריאל.

"הפעם נגיע בשקט לעשות את העבודה"

בני יהודה תגיע מחר לטדי למפגש מול בית"ר ירושלים בגביע הטוטו, עם הזכרונות מהביקור האחרון של הזהובים בטדי, שהסתיים בתבוסה של 3:0 . הפעם מקווים השחקנים שהתוצאה תהיה שונה לחלוטין. המגן אלי אברבנל סובל מפציעה בבוהן רגלו וייעדר מהמשחק מחר.

מגן הקבוצה איציק עזוז אמר היום: "אנחנו מקווים לשחזר את הניצחון בטדי מהשנה שעברה. לפני המשחק הקודם בטדי, במסגרת הליגה, דיברנו הרבה, והפעם אנחנו מתכוונים להגיע בשקט, לשחק טוב ולעשות את העבודה".

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, סלבר הודזיץ' , זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, יוסי רוזן, הרוויה קובאצ'וביץ', אלירן עטר (משה ביטון), ז'וזה דוארטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully