וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאלה: "השיא עוד לפניי"

אורי שלו

28.8.2007 / 17:00

טברטקו קאלה משך תשומת לב באימון לאחר הניצחון על הפועל. קצב, סוכנו של אלברז, חשף כי הוא מבוקש בספרד ומנסה למצוא קבוצה ליצחקי וזיו

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (שלישי) אימון ראשון אחרי הניצחון (1:2) על הפועל תל אביב. אימון השחרור התנהל באווירה טובה, כשאת מירב תשומת הלב משך השוער טברטקו קאלה.

השחקנים הרעיפו על קאלה, שנראה מחויך ומשוחרר, מחמאות רבות על התצוגה שנתן בראשון. "הצלת אותנו" אמרו לו חברו, אבל השוער טען כי "השיא שלי עוד לפניי" ו"יש עוד למה לצפות". זאת בניגוד לשבועות הקודמים בהם האווירה סביב השוער הייתה יותר מתוחה.

הבלם תומר בן יוסף ערך אימון מלא, לראשונה מאז הפציעה והוא צפוי לשחק בשבת נגד בני יהודה בגביע הטוטו על מנת לתת מנוחה לשחקני השייכים לסגל הנבחרת. גם הקשר עומרי אפק, שנעדר מסגל המשחק ביום ראשון, חזר להתאמן לאחר שהחלים מן המחלה שפקדה אותו.

מי מעוניין באלברז? (מתן קרקוב, הארץ)

רונן קצב - סוכנם של כריסטיאן אלברז, ברק יצחקי, יואב זיו וטוטו תמוז - נפגש אתמול (שני) עם ראשי בית"ר ירושלים ועידכן אותם לגבי הצעות שקיבל עבור הארבעה. ההצעה החמה ביותר נוגעת לאלברז ומעורבת בה קבוצה בכירה בספרד. בהקשר הזה ניתן להוסיף שסביליה, שזקוקה למגן ימני בעקבות מעברו הצפוי של הברזילאי דני אלבס, התעניינה באלברז לפני כשנתיים, כששיחק בריוור פלייט מארגנטינה.

בבית"ר אמרו לקצב שהם לא מעוניינים למכור את אלברז והוסיפו כי המגן יזכה בקרוב להצעה לחתום על חוזה ארוך טווח. ליואב זיו וברק יצחקי יש הצעות מבלגיה אבל "אין סיבה שנוציא אותם לליגה פחות טובה מזאת שהם יכולים להתברג בה", אמר קצב. הסוכן הוסיף כי "לזיו יש גם הצעה מאנגליה, אבל חסרה לו הופעה אחת בנבחרת כדי שיהיה זכאי לאשרת עבודה".

ל"ספורט הארץ" נודע כי קצב ביקש מבית"ר לשקול להוריד את דמי השחרור של יצחקי העומדים על מיליון יורו, שכן קיימת עבורו הצעה מקבוצה בכירה יותר שמוכנה לשלם עבורו פחות ממיליון יורו. בבית"ר לא התלהבו מהבקשה אך בכל מקרה ביקשו לשמוע כשתהיה הצעה קונקרטית.

מחר תתקיים פגישה נוספת בין הצדדים. "אני מאמין שאחד או שניים מהארבעה ייצא לשחק בחו"ל בימים הקרובים. אבל עד שהדברים לא ייסגרו סופית, עדיף לא להתייחס", סיכם קצב.

דניס ליכטר, הרשום עדיין בהתאחדות כסוכנו של דרק בואטנג, רמז אתמול כי הוא אחראי לכך שההצעה של הרטה ברלין עבור הקשר הגנאי כלל לא הגיעה לבית"ר. "כל הצעה שנשלחת עבור בואטנג צריכה לעבור דרכי", אמר ליכטר, "אני הצעתי לו את ניוקאסל שהיתה רצינית מאוד לגביו והוא לא רצה לעבוד אתי. אז מצדי שיישאר בבית"ר עד סוף החוזה וכך אקבל יותר כסף".

בואטנג, שיסגור בקרוב חצי שנה ללא משכורת מבית"ר בעקבות התביעה המשפטית של ליכטר, החליט לאחרונה שלא להפקיד ערבות של 200 אלף דולר כדי להפשיר את שכרו. זאת לאחר שבית"ר לא רצתה לשלם במקומו.

במחצית המשחק נגד הפועל תל אביב, כשהפועל עוד הובילה 0:1, ניגש היועץ המקצועי גיורא שפיגל לבעלים, ארקדי גאידמק ושוחח עמו. "גיורא אמר לי ששום דבר לא גמור ושהוא מאמין שאנחנו יכולים לנצח. אני רק אמרתי לו מה אני חושב על איך שהקבוצה נראתה כי אני לא בעמדה לתת עצות לאיש מקצוע כמוהו".

גאידמק גם התייחס לליאור אסולין. "אני עדיין אוהב את מר אסולין", גילה גאידמק, "אני בטוח שבמשחקים אחרים יהיה לו יותר מזל ומקווה שיכבוש מול מכבי ת"א". בית"ר צפויה לספוג קנס כספי נמוך בעקבות הדלקת האבוקות וזריקת רימון העשן מצד אוהדיה.

פרסום ראשון 3:27 28/8
פרסום אחרון 17:00 28/8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully