וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם באשדוד מרוצים מהפגרה

26.8.2007 / 18:45

למרות הניצחון 0:1 על מכבי חיפה במחזור השני, אלון חזן שמח שיש לו זמן לבחון בלמים חדשים. צמד לבן לולו ב-2:2 מול הכח במשחק אימון

יום אחרי הניצחון 0:1 על מכבי חיפה, מאמנה של מ.ס אשדוד אלון חזן יכול לשבת בשקט בעיר הנמל ורק לגחך על מה שקורה אצל שתיים מהקבוצות הגדולות: מכבי תל אביב ומכבי חיפה. חזן ואנשי הצוות המקצועי הביעו שביעות רצון גדולה מאוד מהופעתם של הצעירים, אדיר טובול ומאור זוהר, שהפגינו משחק הגנה נפלא מול הירוקים. טובול המתפקד בדרך כלל בעמדת המגן השמאלי עשה הסבה לעמדת הבלם האחורי בשבועיים האחרונים והפגין יכולת יוצאת מהכלל.

"יכולת לראות אתמול, שחקנים ללא רגשי נחיתות, ראשונים לכל כדור, אגרסייבים ונלחמים", אמר הבוקר חזן שהתייחס לניצחון על חיפה והוסיף: "ממש לא הופתעתי. המוטו שלי הוא שהמשחקים מתחילים באימונים ומי שיהיה טוב באימונים גם ישחק. ראית אתמול שחקן כמו מאור זוהר, שלא מחשבן לאף אחד ועושה עבודה מצויינת על חלוץ כמו יניב קטן. אותם הדברים גם לגבי רחמים צ'וקול. מי שרוצה לשחק צריך לתפוס בשתי ידיים הזדמנויות שהוא מקבל וזה מה שקרה אתמול".

חזן התייחס גם לעובדה שהקבוצה לא הראתה שום רגשי נחיתות מול הירוקים: "הסברתי לשחקנים שחשוב מאוד שהם יוכיחו שיש בהם הרבה יותר ממה שאנשים חושבים, הבהרתי להם שהדרך להראות שהם משתווים לכל קבוצה אחרת היא רק בתשובות על המגרש".

הערב (ראשון) קיימה אשדוד משחק אימון מול הכח עמידר רמת גן, שהסתיים בתוצאה 2:2.במשחק לא נטלו חלק שחקני ההרכב הראשון מהמשחק אתמול, ורק המחליפים ושאר שחקני הסגל שותפו. החלוץ הצעיר משה בן לולו כבש את שני השערים לאשדוד. אוסקר, חלוץ ארגנטינאי הנבחן בהכח, כבש בפנדל, ו-ואדים שמיאלוב כבש בפנדל נוסף לסגולים.

סרג' באגטה, הבלם הקונגולזי שנבחן באשדוד, לא הרשים וישוחרר. בלם נוסף שנבחן במשחק, הארגנטינאי כריסטיאן גרבינסקי, ימשיך להיבחן גם בימים הקרובים, ובינתיים לא התקבלה החלטה בעניינו.

חזן התייחס לסוגיית הבלמים ואמר: "לא החתמנו בלם אחורי עד המחזור השני, אז אין סיבה שנתפשר כרגע. הפגרה בליגה באה לנו בזמן מהבחינה הזו. קיבלתי המלצות חמות מאוד, על הבלם הארגנטינאי שהגיע ואני רוצה לבדוק עוד מספר דברים לפני שנקבל החלטות סופיות".

הבלם הברזילאי אנדרה לואיס, שלא שיחק נגד מכבי חיפה, צפוי להיות משוחרר עוד השבוע מאשדוד. הברזילאי חתום על חוזה שמאפשר לקבוצה "לחתוך" אותו לאחר 30 יום.

עדכון ראשון 26.8.07 14:35
עדכון אחרון 26.8.07 18:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully