וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת ניצחה 2:3 את מכבי ת"א

25.8.2007 / 20:56

מכבי ת"א נראתה מבולבלת ומפורקת בהפסד 3:2 למכבי פ"ת, שהשיגה ניצחון ראשון העונה משערים של צמח, סאביץ' ועצמי של שטרית

בלבול, כאוס, בלגאן, רפיסות. אל תבחרו מילה אחת, תשלבו את כולן ביחד. ככה נראתה מכבי תל אביב הערב כשנוצחה 3:2 על ידי מכבי פתח תקווה באצטדיון האורווה במסגרת המחזור השני של ליגת העל.

הצהובים, על שלל האוהדים, המנהלים, השחקנים, חשבו שיותר נמוך מאשר ההפסד לסנטה קולומה לא ניתן יהיה לרדת. מסתבר שלכל בור, יש תחתית נסתרת ועמוקה יותר. למרות הפציעות של שחקני ההגנה של אלי כהן, כך לא ראויה להיראות הגנה של קבוצה בליגת העל. לא מתואמת, לא מגובשת, רעועה, אובדת עצות ומתקשה. גם החלק האחורי של הקישור, זה שאמור לאזן ולקשר בין ההגנה להתקפה, ואמור לתת את הטון בכדורגל המודרני, לא סביר שהוא יופקד ברגליו הלא מנוסות של שירן ייני הצעיר, חרף הכשרון הגלום בו.

אם הכיסא עליו אלי כהן ישב טרם המשחק רק התנדנד, נראה כי אחרי המשחק הערב הוא כבר נשבר ונרמס. קשה לראות את כהן ממשיך לתפקד במערכת הכל כך לחוצה, שנקראת מכבי תל אביב. אליפות כבר נראית כבלתי אפשרית, כך שהמשחק ביום חמישי בגביע אופ"א נגד ארצ'יאספור הוא קריטי, כישלון שם והצהובים יכולים להתחיל לתכנן את העונה הבאה. הזרמת דם חדש לראש הצוות המקצועי יכולה לזעזע את המערכת ולהביא לשינוי חיובי.

יוסי מזרחי, מאמן מכבי פתח תקווה, למד מספר לקחים ממשחק ההפסד של קבוצתו במחזור הראשון לכפ"ס. הוא תיקן את הליקויים, ולמרות שהשאיר את עומר גולן בחוץ עקב פציעה, קיבל תפוקה מלאה מהשחקנים שלו. עומר דמארי הצעיר הרשים במהירות שלו, ננאד סאביץ', שהוחתם לא מזמן, נתן יציבות במרכז השדה וכבש גם שער נהדר, ובכלל נראה כי התקלה בשבוע שעבר הייתה יוצאת דופן.

מכבי תל אביב, כבכל משחק פתחה טוב יחסית, אבל אנמיות מנעה ממנה לכבוש. בדקה ה-22 אורי שטרית כבש, אבל לשער הלא נכון אחרי פריצה מצוינת של דמארי. יאניק קמנאן השווה בנגיחה בדקה ה-41 ונתן תקוות רבות לכהן וחניכיו, שהתפוגגו עד מהרה בדקה ה-58 עת צמח כבש בבעיטה יפה את השני. סאביץ', כאמור הכפיל את היתרון חמש דקות לאחר מכן. נמני רק צימק בדקה ה-91.

לאחר השער השלישי, אוהדי מכבי תל אביב, שממשיכים להתייצב כל משחק, חזרו לקריאותיהם הידועות "תתפטר", לעברו של אלי כהן. האם היו"ר החדש של הקבוצה רוני מאנה ישמע בקולם או שמא יתאפק במהלך עליו כבר חשב אחרי ההפסד לסנטה קולומה.

מהלך המשחק

דקה 12 - יאניק קמנאן פרץ באגף שמאל, הרים כדור מדוד לרחבה, שבחון בעט בפס, אבל הכדור שלו נהדף בהגנת פתח תקווה.

דקה 21 - הכדור נפלט מהגנת המלאבסים, שבחון הניף רגל ובעט כדור מסובב לפינה של כהן, שהצליח לקלוט ללא בעיה.

דקה 22 - גול! פתח תקווה כבשה בהתקפה הרצינית הראשונה שלה. עומר דמארי עבר בקלות את עוז יפרח הכבד באגף שמאל, הוציא רוחב טוב. אורי שטרית הגיח בריצה מאחור וכבש לשערו הוא. 0:1 למכבי פתח תקווה.

דקה 38 - נמני הוציא כדור רוחב, קמנאן הגיע לכדור, אבל בעט פס חלש, שנהדף. שבחון ניסה להמשיך את הריבאונד בסיבוב, אבל יצא לו דרדל'ה.

דקה 41 - גול! התל אביבים לא נשברו והמשיכו לתקוף וזה השתלם להם. שירן ייני הגביה כדור קרן , יאניק קמנאן עלה גבוה ונגח אחורה בצורה מצוינת כדי לאזן ל-1:1.

דקה 48 - חוסר תיאום בין נאור פסר לשוערו, אוהד כהן, כמעט עלה להם בשער, אבל הרגל ששלח יניב עזרן לא הייתה מדוייקת.

דקה 50 - דמארי חדר מימין והוציא רוחב, שלא נוצל. קאקו ניצל בלבול בהגנת הצהובים כדי לחטוף את הריבאונד וכמעט לכבוש, יבריץ' הציל.

דקה 56 - מסירה מצוינת שברה את קו הנבדל הצהוב, וקדוסי הגיע לבד מול יבריץ', שבאחד על אחד העדיך למסור שמאלה, אלא ששפונגין הגיע והציל.

דקה 58 - גול! פתח תקווה החזירה לעצמה את היתרון. צמח קיבל כדור מצוין, חדר לרחבה ובעט חזק לפינה של יבריץ', שכבר לא יכל גם הוא לעזור הפעם. 1:2 למכבי פתח תקווה.

דקה 63 - גול! מכבי תל אביב התפרקה. ננאד סאביץ' התקדם קמעה ושלח טיל אדיר ויפהפה מכ-30 מטרים אלכסונית היישר לפינה של יבריץ'. 1:3 לפתח תקווה.

דקה 71 - שפונגין הרים כדור מליד הקרן. נמני, שדידה על המגרש, הצליח להתרומם מעל כולם ולנגוח, אבל רק לקורה.

דקה 91 - גול! עומר פרץ עשה מהלך יפה באגף שמאל והרים. שוב אבי נמני הצליח להתרומם מעל כולם ולנגוח כדי לצמק ל-3:2.

הרכבים:

מכבי פתח תקווה: אוהד כהן; אסמעיל עאמר, מוראד מגאמדוב, קובי גנון, נאור פסר; בלסינג קאקו, סולי צמח, ננאד סאביץ' (אורי לוזון, 70), עומר דמארי (עומר גולן, 46); אוהד קדוסי, רוביל סרסור (לירן כהן, 46).

מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, ניסן קפילוטו, עוז יפרח, אורי שטרית, אבי נמני, שירן ייני (דור מלול, 60), ארז מסיקה (דן רומן, 75), יוסי שבחון, יניב עזרן (עומר פרץ, 71), יאניק קמנאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully