וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - קרית שמונה: מפגש אמוציונלי בין שתי העולות

24.8.2007 / 10:46

עבאס סואן וסאלח חסארמה יחזרו לאיצטדיון דוחא, יבוריאן יפגוש את החברים הישנים מקרית שמונה, ושתי המנצחות של המחזור הראשון ינסו להמשיך לנצח

התרגשות רבה ניכרת בסכנין, לפני קרב העולות שיערך מחר (שבת, 17:00 ), באצטדיון דוחא שבעיר. אחרי כל תלאות הבקרה ואישורי המשטרה, מתפנים סוף סוף בסכנין לחשוב על כדורגל נטו, והמגרש צפוי להיות מלא מחר ב-4,500 אוהדים מקומיים.

סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן אלישע לוי למשחק, והוא צפוי לפתוח באותו הרכב שניצח בשבוע שעבר את מכבי חיפה בקרית אליעזר (0:1). מאור בוזגלו, שהיה שותף לזכייתה של הנבחרת הצעירה בטורניר בקייב, חזר היום לארץ, נטל חלק באימון הבוקר של הקבוצה, והוא צפוי לפתוח בהרכב. הנהלת סכנין תפיץ מחר תכניה מיוחדת שהוכנה למשחק, בה יקראו לקהל להימנע מאלימות וגזענות במגרש. לפני המשחק יעניק יושב ראש הקבוצה מאזן גאניים זרי פרחים לעבאס סואן, הסמל והקפטן לשעבר של סכנין, ולאיזי שירצקי הבעלים של קרית שמונה לכבוד עליית הקבוצה לליגת העל.

חלוץ הקבוצה איליה יבוריאן, שיפגוש את קבוצתו מהשנה שעברה, אמר לקראת המשחק: "טוב לי בסכנין, אני מרגיש כאן בבית. יש התרגשות לפגוש קבוצה ששיחקתי בה ואף עלינו ליגה יחד אבל זה היסטוריה עבורי. יש לנו מחר מטרה אחת והיא לנצח את המשחק הזה. עכשיו אני בסכנין ורק היא מעניינת אותי".

הרכב משוער: מאיר כהן, עבד רבאח, יא יא פטי, ליאוניד קרופניק, באסם גאניים, חיים בנון, ג'ון קולמה, חאלד חאליילה, חאמד גאניים, מאור בוזגלו, איליה יבוריאן.

חסארמה: "לא מתרגש משום דבר"

הפועל קרית שמונה תגיע מחר לקרב העולות החדשות בסכנין, כאשר היא מעודדת מאוד מהנצחון 0:3 על הרצליה במחזור הפתיחה. סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן רן בן שמעון. החלוץ הצעיר יובל אבידור, שסיים עונש הרחקה, צפוי לשחק. גם החלוץ הגנאי פיטר אופורקאוויה צפוי לערוך מחר הופעת בכורה, לאחר שהשחרור הבינלאומי שלו הגיע.

לשני שחקנים בקבוצה יהיה זה משחק מיוחד. עבאס סואן וגם סלאח חסארמה שיחקו בעבר בסכנין ויודעים שמצפה להם קבלת פנים חמה במיוחד מהקהל המקומי באצטדיון דוחא. סואן שהיה קפטן סכנין במשך שנים רבות אמר: "מצפה לנו משחק קשה מול קהל ביתי שיתן דחיפה לקבוצה שלו. אנחנו רוצים לעשות תוצאה טובה ומקווים להמשכיות מהנצחון הקודם".

חסארמה ספג קללות בכל פעם שהגיע לשחק נגד סכנין. הקשר מבין שגם מחר מצפה לו קבלת פנים חמה ואומר: "אני בטוח שהקהל בסכנין ייתן אווירה טובה, אני ממש לא מתרגש משום דבר, גם אם יהיו אנשים בקהל שיקללו אותי זה לא משנה לי. העיקר שננצח שם כפי שעשינו בשנה שעברה"

הרכב משוער: שביט אלימלך; ברק בכר, יניב לביא, סלאח חסארמה, עמיר נוסבאום; עבאס סואן, עמנואל אמנגואה, גואל צ'ירסאווה, גיא צרפתי; יירו בלו (יובל אבידור), פיטר אופורקאוויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully