וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא-בני יהודה: דוארטה לא מתרגש מהאקסית

חלוץ בני יהודה אדיש לקבלת הפנים ה"חמה" שמתכננים האוהדים בלויטה. שחקן בכפר סבא: "לא ניתן לו לזוז. אם צריך, נלך גם על הרגליים"

בני יהודה ערכה הערב (חמישי) אימון לקראת משחק החוץ נגד הפועל כפר-סבא (שבת, 19:00). מהאימון נעדר השוער הניגרי דלה איינגובה, שצפוי לנחות הלילה בארץ לאחר ששיחק אמש עם נבחרתו במשחק הידידות מול מקדוניה (0:0). השוער יעמוד לרשותו של המאמן ניצן שירזי בשבת.

המגן סאלם אבו סיאם, שנפצע במחזור הקודם בתבוסה לבית"ר ירושלים בטדי (3:0), ערך אימון מלא, למרות שהוא עדיין סובל מכאבים בגבו. המגן מטופל על ידי הצוות המקצועי והוא בספק לשבת. יוסי רוזן חוזר לסגל הקבוצה לאחר שסיים לרצות עונש צהובים.

המאמן ניצן שירזי תירגל הערב במיוחד את החוליה הקדמית, ושם דגש על שיתוף הפעולה בין ז'וזה דוארטה ומשה ביטון. לחלוץ הקבוצה, ז'וזה דוראטה, מצפה בשבת מפגש מול האקסית. אוהדי כפר-סבא מתכננים לדארטה קבלת פנים "חמה", אבל הברזילאי נשאר רגוע: "בשבילי זה משחק רגיל כמו כל המשחקים. ההכנה היא בדיוק אותו דבר כמו לכל משחק אחר".

אלי אברבנל: "אנחנו חייבים להתאושש. כמובן שאנו מאוכזבים מההפסד בטדי, אנחנו מסתכלים קדימה לשבת ויש לנו משחק מאוד קשה בכפר סבא, שאנחנו חייבים לעבור אותו. מבחינתו חשוב לנצח ולהחזיר את הביטחון לשחקנים".

אברבנל יודע שגם המשחק בשבת לא יהיה טיול. "שום משחק הוא לא קל, כל הקבוצות בליגה פחות או יותר שוות, חוץ מבית"ר שהיא רמה אחת מעל כולן. זה אמנם לא תירוץ לאיך שנראנו בטדי, אבל כבר בשבת יש לנו הזדמנות לתקן את המשחק הקודם. אני יכול להבטיח שזה לא יהיה דומה למשחק הקודם מול בית"ר. ננסה לקחת שלוש נקודות".

הרכב משוער: דלה איינגובה, אלי אברבנל, סלבר הודזיץ', זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמאן, יוסי רוזן, הרוויה קובאצ'ביץ', אסי בלדוט, משה ביטון, ז'וזה דוארטה.

אוחנה משנה את השיטה

שחקני הפועל כפר סבא מחכים למפגש השני העונה עם שחקנה בעונה שעברה, ז'וזה דוארטה. החלוץ הברזילאי שהצליח לכבוש מול האקסית בגביע הטוטו, רוצה לנצח את אלי אוחנה בפעם השנייה העונה. שחקני ההגנה של כפר סבא מתכננים שמירה הדוקה עליו.

"הוא לא כזה שחקן כמו שכולם חושבים, ועובדה שאוחנה שחרר אותו", אמר שחקן בקבוצה. "נראה אותו במשחק הקרוב, תאמין לי שלא ניתן לו לזוז. אם צריך, נלך גם על הרגליים".

הקשר יעוזה אבובקרי חזר להתאמן והוא כשיר למשחק, אך עדיין לא ברור אם יפתח בהרכב. עידן שום הוא היחיד שיחסר בספסל של אלי אוחנה, בגלל החלמה מניתוח שעבר לפני כשלושה שבועות. אוחנה ימשיך להעניק את חולצת ההרכב לאלירן סיימון הצעיר, בנו של שחקן העבר גדעון סיימון. "אלירן מוכיח שהוא יצמח להיות אחד הכישרונות הגדולים בכדורגל שלנו", אומרים במועדון.

אוחנה ממשיך לחפש חלוץ שישדרג את הקבוצה. לאחרונה קיבל המאמן קלטות של מספר שחקנים, אבל חלקם יקרים מדי לקבוצה וחלקם, לטעמו של המאמן, אינם מחליפים ראויים לדוארטה שעזב. אם אוחנה לא ימצא שחקן איכותי ולא יקר, הקבוצה תתבסס על הסגל הקיים, תעבור למערך הכולל חמישה קשרים, והחלוץ אבי קנפו ישחק יותר.

הרכב משוער: אוהד לויטה; אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, לירן זרקו, לירודאו גונזבלש; אביחי ידין, אלירן סיימון (יעוזה אבובקרי), בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ', כפיר אדרי (אבי קנפו); סמואל יבואה.

עדכון ראשון: 23.8.07 20:48
עדכון אחרון: 24.8.07 10:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully