וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב

בדיון בבית הדין נמצאים תמי פרידמן מנ"כלית מכבי תל אביב, לוני הרציקוביץ', אבנר טוויטו וקב"ט הקבוצה עמוס מאיר. לוני פנה לדיין ואמר לו: "יש לנו כאן כרטיס הנוסע המתמיד". אבנר טוויטו פנה אל הדיין ואמר לו: "ממקום מושבנו לא ראינו שום דבר, גם השופט לא ראה, על סמך מה מעמידים אותנו לדין? האם זה הגיוני להעמיד אותנו לדין על סמך זה שהשוער של אשדוד התלונן בפני השופט שפגעה בו כוס שתיה? השופט לא ראה את האירוע וכל ההתרחשות של האירוע הזה נמצאת בספק גדול. אם הוחלט להעמידנו לדין על סמך תמונות מהטלוויזיה, מדובר כבר במקרה אחר לגמרי". טויטו הוסיף כי השוער שכב על הדשא מספר רב של פעמים, גם בלי קשר לאירוע המדובר".

לוני הרציקוביץ': "אנחנו קודם כל מבקשים לזכות אותנו, כי אין כאן התפרעות אוהדים. מדובר בפושע אידיוט בודד שאף נעצר על ידי המשטרה, אלא שזו לא משחררת שום מידע ושום פרט בנושא. במקרה הזה אין הוכחת אירוע. צריך לתת לנו כלים כדי לפעול מלו אותו פשוע אידיוט ולא להעניש אותנו על סמך אותו מקרה".


הקב"ט עמוס מאיר: "בשום קבוצה אין פעילות ענפה כמו במכבי תל אביב בנוגע לטיפול באלימות. אנחנו מקשיעים כספים רבים והרבה זמן ומשאבים. הנהלת הקבוצה נאספת פעם בשבוע כדי לטפל בנושא הביטחון וההתאחדות צריכה לתת לנו גב. בית הדין צריך לתת לנו את הגב כדי להוכיח שלקבוצה יש דרך, והיא לא מסתיימת היום".

מ.ס אשדוד לא שלחה נציג לדיון, אלא כתב הגנה.

לאחר הדיון, לוני הרציקוביץ' התייחס בשיחה עם העיתונאים למעמדו של אלי כהן ואמר: "לכל הפירסומים אין שום בסיס. לאף אחד מהאנשים שהוזכרו אין שום סמכות לפנות לשום מאמן כזה או אחר. רוני מאנה אמר לי היום שהוא לא פנה לאף מאמן. אני יודע שגם אף אחד אחר לא פנה למאמן אחר, זה לא על סדר היום". הרציקוביץ' התייחס גם למצבה המקצועי של הקבוצה: "הקבוצה צריכה לשחק הרבה יותר טוב. למאמן יש אחריות והוא מודע לה, המאמן הוא חלק מהקבוצה. אלי כהן הוא כרגע מאמן מכבי תל אביב, אין קשר בין הפסד כזה או אחר. הבעיה היא איך הקבוצה נראית. כל שינוי שצריך לעשות בכדי לפתור את הבעיות בקבוצה ייעשה. נעשה פעולות ברגע שנידרש להן. המצביעים והמנהיגים הגדולים ביותר שניסו להקציב לעצמם זמן יעד נכשלו. אין דבר כזה לוחות זמנים, נעשה את השינויים כשנידרש להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully