וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד תבחן שני בלמים זרים

22.8.2007 / 11:14

הקונגולזי סרז' באגטה והארגנטינאי כריסטיאן גארבינסקי ינסו להרשים את חזן, שעדיין מחפש חיזוק להגנה. התקבל שחרורם של איימאר ולואיס

באשדוד יכולים לנשום הבוקר (רביעי) לרווחה לאחר שהגיע השחרור הבינלאומי של אנדראס איימאר ושל הבלם הברזליאי אנדרה לואיס, והשניים יעמדו לרשותו של המאמן אלון חזן במשחק הבית בשבת מול מכבי חיפה. לשניים זו תהיה הופעת בכורה בליגת העל.

בתוך כך, ממשיכה אשדוד במאמציה לחיזוק ההגנה, ולאיצטדיון הי"א יגיעו שני בלמים, סרז' באגטה, בלם נבחרת קונגו ושחקנה לשעבר של אייאקס קייפטאון, והארגנטינאי כריסטיאן גארבינסקי. האחרון הצטרף השנה ללימסול של אלי גוטמן, אך בגלל מצבה הכלכלי הרעוע והעובדה שהיא על סף פירוק, הוא החליט לעזוב אותה ולנסות מזלו בקבוצתו של אלון חזן.

הבלם הברזילאי אנדרה לואיס אמנם חתם באשדוד ל-3 שנים אך לקבוצה יש אופציית יציאה מהחוזה אחרי 30 יום. הצוות המקצועי מנסה כאמור לבדוק האם יש באפשרותו להנחית בארץ בלם טוב יותר ובמידה שלא ימצאו אחד כזה, ישאר לואיס בקבוצה.

היום אחר הצהרים תעמוד הקבוצה לדין בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות על כך שעלתה לכר הדשא באיחור של 3 דקות, במשחק התיקו ביום שני מול מכבי תל אביב (1:1). מנכ"ל הקבוצה, רפי נידם, יועמד אף הוא לדין אחרי שהורחק על ידי השופט הרביעי, בטענה שהתעמת עם מספר אוהדי מכבי ת"א שקיללו את אלון חזן מאחורי הספסל של אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully