וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד אחד - וגיא

לי בוץ

21.8.2007 / 14:43

אלי כהן עשוי לסיים את דרכו במכבי ת"א, למרות הודעת גיבוי לקונית, גיא לוי מועמד להחליפו. ז'אן עשוי לחזור. ג'ונתן נוחת להתרשמות

עמי שומן

צילום ועריכה: אמיר לב

גיא לוי המועמד המוביל להחליף את אלי כהן

מפלס העצבים והלחץ במכבי ת"א גבר אמש לאחר התיקו מול מ.ס. אשדוד אמש, והבוקר (שלישי) היה מי שידבר במועדון על האשמה של המאמן אלי כהן במצב בו נראית הקבוצה. במועדון הבהירו כי לא יתקבלו החלטות לגבי עמדת המאמן עד למשחק הגומלין מול ארצ'יאספור בטורקיה ביום חמישי הבא, ובערב הוציאה הנהלת הקבוצה הודעה לקונית באתר הרשמי של הקבוצה בה נכתב: "בהמשך לכל הפירסומים שהיו היום הנהלת מכבי ת"א מודיעה שהיא מגבה את מאמן מכבי ת"א אלי כהן ותומכת בו".

עם זאת, לוואלה! ספורט נודע כי הפסד של הקבוצה מול מכבי פ"ת ביום שבת הקרוב עשוי לסיים את דרכו של כהן במועדון עוד לפני הנסיעה לטורקיה.

המועמד המוביל להגיע לקרית שלום הוא מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוי, שנמצא ביחסים מצויינים עם ההנהלה הצהובה. עם זאת, ללוי חוזה בהתאחדות עד לחודש יוני הקרוב, ונכון לעכשיו היו"ר אבי לוזון לא ממהר לשחררו מחוזהו. בכל אופן, במכבי ימתינו עד לאחר צמד המשחקים מול מכבי פ"ת וארצ'יאספור ולאחר מכן יבדקו את מצבו של מאמן הנבחרת הצעירה מול ההתאחדות.

מרטינוביץ' ייעדר כחודש וחצי

בינתיים, הבוקר ספגה הקבוצה מכה קשה נוספת כשהתברר כי הבלם מילאן מרטינוביץ' סובל מקרע במיניסקוס וצפוי להיעדר כחודש וחצי. מרטינוביץ' מצטרף לאבי יחיאל ומושיקו מישאלוב הפצועים שייעדו גם הם בשבועות הקרובים ומשאיר את הקבוצה עם הגנה חסרה מאוד.

אי לכך, במכבי רוצים להחזיר לקבוצה את השחקן הצעיר, ליאור ז'אן, שמחרים את האימונים בתקופה האחרונה. כזכור, ז'אן נחשב לשחקן חופשי בעקבות העובדה שחתם על חוזה לחמש שנים כשהיה קטין. הבוקר נפגש אביו של השחקן עם הג'נרל מנג'ר של הצהובים, אבי נמני, שהבהיר לו כי הקבוצה תדרוש על ז'אן כ-180 אלף דולרים.

בסביבתו של השחקן, שמבוקש על ידי מספר קבוצות בליגת העל ובאירופה, ידעו לספר היום כי ההעדפה היא שהשחקן יקבל דקות משחק מחוץ לקרית שלום, אולם במידה וזהות המאמן תשתנה בקרוב, לא מן הנמנע שז'אן יחתום על חוזה חדש בקבוצה. במידה והצדדים לא יגיעו לעמק השווה, ז'אן יפנה לוועדה למעמד השחקן על מנת שתקבע את מחירו.

אוהדי הקבוצה התקשרו לז'אן לברך אותו ליום הולדתו שחל היום ובין היתר אמרו לו: "המתנה הכי יפה שאנחנו יכולים לקבל ביום ההולדת שלך זה שתחזור לקבוצה כי אנחנו צריכים אותך. לא מעניין אותנו הפוליטיקה והדברים מסביב, אנחנו צריכים שחקני נשמה כמוך ומקווים לראות אותך בקרוב במכבי נותן את כל מה שיש לך על המגרש". בין המברכים היו גם הקפטן אבי נמני, ששם בצד את המחלוקות והתקשר לאחל לקשר יום הולדת שמח.

סרג' דייה, שנחת אתמול בישראל למספר ימי התרשמות במכבי ת"א, הודיע אתמול לראשי המועדון כי הוא אינו מוכן להיבחן אלא לחתום על חוזה בלבד. במכבי לא מתכוונים להחתים את השחקן ללא מבחנים והוא יעזוב את הארץ עוד היום. קשר סלטה ויגו בארבע השנים האחרונות, ג'ונתן אספאס חונקאל, הידוע יותר כג'ונתן, יינחת מחר בארץ להתרשמות בקבוצה. בעונה האחרונה רשם הקשר 24 משחקי ליגה במדי קבוצתו, שירדה ליגה וגם 8 הופעות בגביע אופ"א. במועדון לא הצליחו להעביר בבקרה את חוזהו של הבלם הפצוע, אבי יחיאל.

חניכיו של אלי כהן ערכו אימון בוקר, כששחקני ההרכב שהשלימו משחק מלא ערכו אימון שחרור שכלל פילאטיס, תרגילי כח ומשחק כדורסל בהדרכת מאמן הכושר איציק בן מלך. שאר שחקני הסגל ערכו אימון מלא בהדרכת אלי כהן וויקי פרץ. קובי מוסא ערך הבוקר אימון עם כדור לראשונה מאז שבר את ידו במהלך הפגרה. הקפטן אבי נמני והבלם מילאן מרטינוביץ נעדרו מהאימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully