וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרציקוביץ': "נצטרך לעשות בדק בית רציני"

20.8.2007 / 22:11

הבעלים לא אהב את התצוגה ב-1:1 של מכבי ת"א נגד אשדוד: "זה לא רק החיבור, אלא דברים בסיסיים יותר". נמני: "התקציב נחתך בחצי ועכשיו קשה להביא זרים"

שרון בוקוב

צילום ועריכה: אמיר לב

מכבי תל אביב שוב איכזבה. הצהובים סיימו בתיקו ביתי 1:1 עם מ.ס אשדוד. הקבוצה של כהן לא נראתה טוב, וזה כבר לא חדש. היה זה משחקה הרביעי הרשמי של הקבוצה, אחרי ששיחקה כבר במפעל האירופי ושיפור ביכולת לא ניכר. האוהדים הצהובים ממשיכים למרר לאלי כהן את החיים, כשכבר אחרי שער היתרון של אשדוד בדקה ה-32 החלו לשיר לו "תתפטר".

בסיום המשחק התכנסו כהן, עוזרו ויקי פרץ ואבי נמני בחדר ההלבשה של הקבוצה ושוחחו ארוכות. השופט יציין שרפי נידם, מנהלה של אשדוד, הורחק על ידי השופט הרביעי לאחר שהתקוטט במהלך המשחק עם אחד מאוהדי מכבי שהשליך חפצים למגרש. אשדוד תועמד לדין, כמו גם מכבי תל אביב, בשל השלכת כוס של אוהד על סמי אג'יי, שוער אשדוד. האוהד נקנס ב-750 שקלים והרחקה למספר חודשים ממשחקי מכבי תל אביב.

למזלם של הצהובים, החוק החדש של ההתאחדות לכדורגל על פיו קבוצה שאוהדיה יואשמו בהתנהגות אלימה תספוג עונש רדיוס, ייכנס לתוקפו רק ביום חמישי הקרוב, ולכן הקבוצה צפויה לספוג עונש קל יותר.

"לא הגיעה לנו נקודה"

אלי כהן אמר לאחר המשחק בגביע אופ"א נגד ארצי'אספור שהסתיים ב-1:1 כי הקבוצה שיחקה בצורה מצוינת וכי "הלוואי שתמשיך כך", מלבד כהן אף אחד לא הבין על מה הוא מדבר, כנראה שהמאמן הפנים והיום הוא נשמע קיצוני לצד השני.

"זה היה אחד המשחקים הכי גרועים של הקבוצה. לא הגיעה לנו נקודה. אפילו במשחק ההפסד בגביע הטוטו נגד סכנין לא שיחקנו כל כך גרוע", אמר כהן, "שוב פעם אנחנו תוקפים, אבל לא משחקים חכם נכון. אנחנו מגביהים כדורים, אבל אני לא יודע מאיפה זה מגיע. מי נתן את ההוראה ומאיפה השיטה הזו? יש לנו שחקנים טובים, מגינים מהירים, אבל לא ראינו מזה כלום.

"אנחנו מקבלים הרבה גולים, אבל אני לא בא בטענות לאף אחד. אולי זה שכר לימוד שאנחנו צריכים לשלם. אני מנסה לשלב כמה שיותר שחקנים עד שיחזרו הפצועים והמורחקים ואז נעמיד הגנה חזקה שלא תספוג כל כך הרבה כפי שהייתה לנו בשנה שעברה.

"בדרך כלל כשאתה בפיגור אתה מטיל יהבך על ההתקפה ומפקיר קצת את ההגנה. כולם עולים ולא חוזרים להגנה ואז מגיעות מתפרצות".

מי שהציל את מכבי בפעם המי יודע כמה היה הקפטן והסמל אבי נמני, שבסיום המשחק אמר: "אני מאוכזב. לא מהתוצאה כמו מצורת המשחק. ממש לא מעניין אותי שהבקעתי. לא שיחקנו טוב היום, נראינו עייפים וחבל אשדוד באו ושיחקו טוב".

בכובע הג'נרל מנג'ר אמר נמני: "ברור ששקט הכי חשוב למערכת. הבאת שחקנים זה דבר חשוב ואפקטיבי. סיכומים נעשה בסיום העונה. חוץ ממני הרבה שחקנים היו מתחת לגיל 25. זו המטרה שלנו - להצעיר את הקבוצה. חסרים לנו צמד זרים, כרגע אין לנו מספיק תקציב בשביל זה. התקציב שלנו לא מרשה להביא אותם. זו המציאות ואי אפשר לברוח ממנה, לצערי".

הבעלים (עדיין), לוני הרציקוביץ', לא אהב את מה שראה מיציע הכבוד, ולא התבייש להצהיר כי "נצטרך לעשות בדק בית רציני. זה לא רק החיבור בקבוצה, זה גם בדברים בסיסיים יותר במשחק. נכון שהזדמנויות היו בשפע, אבל צריך לדעת להכניס את הגול".

יוסי שבחון, שנכנס כמחליף עוד במהלך המחצית הראשונה: "הגענו להרבה מצבים ולא הבקענו. ברור שיכולת שכזו לא תספיק מול הטורקים באופ"א, אבל נלך לשם כדי לעשות הכל ולנצח. עוד קודם לכן יש לנו משחק בפתח תקווה, ואסור לשכוח אותו".

"היינו צריכים לשמור על התוצאה"

קשר מ.ס אשדוד עידן מליחי: "האמת, אני מאוד מאוכזב. יכולנו לשמור על התוצאה עוד 5 דקות ולצאת מנצחים. היינו צריכים לעשות את זה, אבל אבי נמני זה אבי נמני. הוא יודע להיות במקום הנכון ובזמן הנכון. למרות התיקו, ראו שבאשדוד יש קבוצה טובה. הסגל עדיין לא מושלם. חסרים לנו עוד בלמים. אדיר טובול היה ענק היום, אבל אם היה לנו עוד בלם ברמתו לא היינו מקבלים את הגול".

"היה משחק די שקול", הוסיף כובש שער היתרון עידן שריקי, "גם אנחנו וגם מכבי הגענו להרבה מצבים. חבל שפספנו את הניצחון, אבל אם היית אומר לי לפני המשחק שנצא תיקו בבלומפילד, הייתי קונה. באנו היום לנצח. היה למכבי מזל בסוף, עם הכדור של קמנאן ונמני. בשבועות הבאים ננסה להחזיר על ההחמצות שלנו מהיום, אבל בדרבי הפרטי שלי ושל יניב עזרן, אני בינתיים מוביל עליו 0:1. אנחנו מנסים להציג כדורגל אטרקטיבי והתקפי, והקהל שלנו בוודאי נהנה מהמשחק שלנו היום. אם נצליח לגנוב איזה תואר בסיום העונה, בכלל נהיה מאושרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully